اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر خوی:

گردشگری خوی ظرفیت خوبی برای توسعه این شهر است

عضو شورای شهر خوی گفت: گردشگری خوی ظرفیت خوبی برای توسعه تاریخی و فرهنگی این شهر است.

گردشگری خوی ظرفیت خوبی برای توسعه این شهر است

فریده واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: بهره‌مندی بیشتر از مزایای اجتماعی و اقتصادی در لزوم ارتباط عاطفی بیشتر بین شهروندان و محل زندگیشان است.

وی اضافه کرد: علاقه بین مردم و محل زندگی آنها تاثیر گسترده‌ای در زندگی آنها داشته و شهروندانی که ارتباط عاطفی بیشتری با شهر خود برقرار می‌کنند از مزایای بیشتری بهره‌مند می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر خوی تاکید کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی برای صنایع دستی از جمله فرش و رفوگری فرش همچنین نمایشگاه دائمی مبل می‌تواند در معرفی بیشتر صنایع‌دستی و ظرفیت‌های فرهنگی خوی تاثیرگذار باشد.

وی افزود: نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در ورودی‌های شهر و انتشار بروشورها و ویژه‌نامه‌های گردشگری نیز می‌تواند در شناساندن ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی شهر خوی مورد توجه قرار گیرد.

واحدی با اشاره به تحرک و ساختار متغیر شهر، اضافه کرد: شهرها چیزی بیش از چشم‌انداز سازه‌های فیزیکی بوده و با گذر زمان تغییر یافته و دارای تحرک بیشتری در ابعاد ساختار عمرانی و اجتماعی هستند.

رئیس کمیسیون امور مالی شورای اسلامی شهر خوی تصریح کرد: شهرها موجودات زنده‌ای هستند که به طور مداوم نیاز به توجه دارند.

وی اظهار داشت: به دلیل همین پویش و زنده بودن شهر است که سرمایه‌گذاری مداوم در رویدادهای خاص، برنامه‌ریزی هنری و فرهنگی و سایر عناصر زیباشناسی ضروری است تا تجربیات به یادماندنی را برای شهروندان و گردشگران هدیه کنیم.

انتهای پیام/61009/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول