اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: سیاست کاری شرکت در سال جاری، سیاست توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه‌اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید است.

توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در آذربایجان غربی

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرک صنعتی سلماس به دلیل وجود واحدهای صنعتی توانمند یکی از فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تولید در شرایط سخت خود قرار دارد، متذکر شد: عدم ثبات قیمت‌ها، افزایش نرخ ارز، عدم ثبات قیمت مواد اولیه و نبود نقدینگی از عمده مشکلات پیش‌روی صنعتگران است.

وی اقدامات انجام شده در خصوص سرمایه‌گذاری‌های صنعتی را رضایت‌بخش عنوان و تصریح کرد: با توجه به حجم انبوه سرمایه‌گذاری صنعت در آینده نزدیک شاهد رشد صنعت و تولید خواهیم بود.

وی ابراز داشت: واحدهای تولیدی باید توجه بیشتری به نهضت کاهش قیمت‌ها داشته باشند و تولید محصولات صادرات‌گرا و دانش‌محور و با کیفیت باید اولویت کاری صنعتگران قرار گیرد تا بتوانند در عرصه جهانی و داخلی به رقابت بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ایجاد ناحیه صنعتی تازه شهر و راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی سلماس از جمله اقدامات ویژه شرکت در سلماس محسوب می‌شود.

وی اذعان داشت: سیاست کاری شرکت در سال جاری، سیاست توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه‌اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید است.

پرنیان با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی می‌توانند نقش ممتاز و بارزی در راستای رشد و پیشرفت اقتصادی داشته باشد، تاکید کرد: باید با تلاش‌ها و پیگیری‌های ویژه سعی کنیم تا استان را به شأن و منزلت واقعی خود از لحاظ صنعتی سازی برسانیم.

انتهای پیام/61005/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول