اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

تهدید مردم عاشورایی توسط دشمن بی‌اثر است

امام جمعه کازرون گفت: استکبار جهانی بداند که این مملکت متعلق به امام حسین (ع) بوده و خون آن حضرت در رگ‌های ملت ما است، بنابراین تهدید هیچ اثری نخواهد داشت.

تهدید مردم عاشورایی توسط دشمن بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند صبح امروز در همایش بزرگ سوگواره مردمی عزای حسینی این شهر اظهار داشت: این اجتماع بزرگ به نشانه ولایت‌پذیری و عرض ارادت به ساحت قدسی ابا عبدالله‌الحسین (ع) و تجدید میثاق با شهدای کربلا و لبیک به سید و سالار شهیدان است.

امام جمعه کازرون افزود: امروزه در سراسر عالم و نیز گوشه گوشه کشورمان با گذشت یک‌هزار و 374 سال از واقعه دردناک کربلا هم‌چنان شور و شوق حسینی در رگ‌ها جاری و هویدا است.

خرسند گفت: عزاداری باشکوه در دهه نخست ماه محرم نوعی نمایش قدرت در برابر دشمنان اهل بیت (ع) و جنایتکارانی بوده که عزاداران اباعبدالله‌الحسین (ع) را در عراق و در حرم مطهر حضرت زینب در سوریه به خمپاره می‌بندد.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: تقدیم یک‌هزار و 100 شهید گلگون‌کفن در راه اسلام در شهرستان کازرون نشان از دشمنی با دشمنان امام حسین (ع) و دوستی با دوستان آن حضرت است.

خرسند در ادامه ابراز داشت: استکبار جهانی بداند که این مملکت متعلق به امام حسین (ع) بوده و خون آن حضرت در رگ‌های ملت ما جاری است، بنابراین تهدید هیچ اثری نخواهد داشت.

به گزارش فارس، در این همایش بزرگ عزاداری تمام اقشار مردم شهر کازرون از کوچک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان، زن و مرد همه و همه یک‌صدا لبیک یا حسین و هیهات من‌الذله سر می‌دادند.

انتهای پیام/2448/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول