اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در باشگاه ورزشی «روژان» همدان صورت گرفت

ثبت‌نام 90 درصد ورزشکاران برای دریافت کارت اهدای عضو

مدیر باشگاه ورزشی بانوان «روژان» در همدان از ثبت‌نام 90 درصد ورزشکاران این باشگاه برای دریافت کارت اهدای عضو خبر داد.

ثبت‌نام 90 درصد ورزشکاران برای دریافت کارت اهدای عضو

مریم‌‌السادات موسوی‌کسا در حاشیه مراسم صدور کارت اهدای عضو برای ورزشکاران باشگاه ورزشی بانوان روژان در همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هدف از ایجاد زمینه‌های شرکت همگانی ورزشکاران در دریافت کارت اهدای عضو، استقبال بی‌نظیر آنها و سعی در انجام فرهنگ‌سازی در این زمینه بوده است.

وی افزود: طی ماه‌های اخیر با همکاری سازمان‌های مختلف در راستای طرح صدور کارت اهدای عضو از سوی باشگاه روژان تلاش‌های فراوانی شده است.

مدیر باشگاه ورزشی بانوان روژان در همدان با اشاره به تداوم حرکت انسان‌دوستانه ورزشکاران خاطرنشان کرد: با ایجاد شور و نشاط روحی در راستای حرکت‌های فرهنگی ورزشکاران امید است بتوان در سایر زمینه‌ها نیز این شور و نشاط را حس کرد.

وی از ثبت‌نام 80 تا 90 درصد ورزشکاران روژان برای دریافت کارت اهدای عضو خبر داد و افزود: از 19 پرسنل و مربی باشگاه روژان نیز، تاکنون 13 نفر در کنار سایر ورزشکاران اقدام به دریافت کارت اهدای عضو کرده‌اند.

موسوی ادامه داد: با اطلاع‌رسانی از طریق پیامک به ورزشکاران در طرح اهدای عضو، دیگر اعضای خانواده آنها نیز تمایل خود را بر شرکت در این طرح اعلام کردند.

وی در پایان از صدور کارت اهدای عضو در باشگاه روژان طی حداکثر زمان 10 دقیقه خبر داد و افزود: با ارائه یک قطعه عکس و فتوکپی کارت ملی و داشتن گروه خونی، کارت اهدای عضو صادر خواهد شد.

مربی باشگاه ورزشی روژان نیز دریافت کارت اهدای عضو را حرکتی ارزشمند دانست و افزود: با برداشتن قدم‌های کوچک می‌توان به قدم‌های بزرگی دست یافت.

گلاویژ مؤمنی با اشاره به حضور گسترده ‌مردم ایران در انجام کارهای خیر خاطرنشان کرد: از دیرباز زندگی بخشیدن به دیگران در بین ایرانیان معنا و مفهوم خاصی داشته است.

انتهای پیام/89026/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول