اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کرمان عنوان کرد

30 آذر آخرین مهلت ارسال مقالات به ‌کنفرانس ملی زلزله و سازه‌

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: 30 آذر ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه در کرمان است.

30 آذر آخرین مهلت ارسال مقالات به ‌کنفرانس ملی زلزله و سازه‌

رضا کامیاب‌مقدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه در کرمان اظهار داشت: این کنفرانس سوم و چهارم اردیبهشت ماه 93 در کرمان برگزار می‌شود و 30 آذر ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه است.

وی بیان داشت: پنجم بهمن ماه سال جاری نتایج پذیرش مقالات اعلام شده و پنجم اسفند ماه 92 آخرین مهلت ثبت‌نام است.

کامیاب‌مقدس تصریح کرد: طراحی لرزه‌ای مبتنی بر عملکرد سازه‌ها، روش‌های بهسازی و مقاوم‌سازی سازه‌ها، بهینه‌سازی لرزه‌ای سازه‌ها، مدل‌سازی و تحلیل دینامیکی سازه‌ها و عیب‌یابی لرزه‌ای سازه‌ها از جمله محورهای پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه است.

وی ابراز داشت: کنترل لرزه‌ای سازه‌ها‌، تحلیل قابلیت اطمینان لرزه‌ای سازه‌ها، اثر زلزله بر سازه‌های بنایی، ارزیابی و مدیریت خطرپذیری لرزه‌ای و آسیب‌پذیری ‌و بهسازی شریان‌های حیاتی از دیگر محورهای این کنفرانس دو روزه در کرمان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه متخصصان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان از سراسر کشور در‌ کنفرانس ملی زلزله و سازه در کرمان حضور دارند، گفت: مقالات برگزیده پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه در مجلهAsian Journal of Structural Engineering به چاپ می‌رسد.

وی افزود: کنفرانس ملی زلزله و سازه یکی از معتبرترین کنفرانس‌های تخصصی در سطح ملی است که از سال 89 به صورت مستمر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه توسط جهاد دانشگاهی کرمان با همکاری دانشگاه شهید باهنر، شهرداری و استانداری کرمان، انجمن سازه‌های فضاکار ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول