اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد بیجار:

امسال بیش از 8 میلیارد ریال زکات در بیجار جمع‌آوری شد

سرپرست کمیته امداد بیجار، درآمد زکات امسال این شهرستان را 8 میلیارد و 678 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اجرای 50 پروژه از محل زکات در دست اقدام است.

امسال بیش از 8 میلیارد ریال زکات در بیجار جمع‌آوری شد

مجید خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) در راستای احیای فرایض دین الهی و از جمله زکات بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه را می‌توان به برکت احیای امر زکات حل و فصل کرد، زکات را موجب کمال انسان عنوان کرد و افزود: دادن زکات موجب کمال آدمی و از بین رفتن اختلاف طبقاتی در جامعه خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد بیجار به خدمات و فعالیت‌های ارائه شده کمیته امداد در 7 ماهه سال 92 اشاره و بیان کرد: فعالیت‌های این نهاد در 6 حوزه مددکاری، درمان، خودکفایی، فرهنگی، عمران، و اهدای وام است.

این مسئول جمع کل درآمدهای ارائه شده در این 6 حوزه را مبلغی بالغ بر 58 میلیارد و 687 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: در راستای ارائه خدمات ارزنده به مددجویان کمیته امداد بیجار از هیچ کوششی دریغ نکرده و امید است فعالیت‌های گسترده‌تری در این زمینه صورت گیرد.

خدابخشی با بیان اینکه به 355 خانوار وام قرض‌الحسنه  به مددجویان و متقاضیان پرداخت شده است، مبلغ هزینه شده در این راستا را بالغ بر 7 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی در پایان با بیان اینکه کمیته امداد رسالتی ارزشی و با هدفی راسخ در زمینه ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌ها دارد و گام مهمی در این راستا برداشته است، از ارائه خدمات به منظور خودکفا شدن به 356 خانوار خبر داد.

انتهای پیام/79015/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول