اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت آزادسازی سوسنگرد

همایش بسیجیان عاشورایی در مازندران برگزار می‌شود

فرمانده بسیج شرکت گاز مازندران از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی با محوریت آزادسازی سوسنگرد قهرمان خبر داد.

همایش بسیجیان عاشورایی در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، حمزه عمادی در دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شرکت گاز مازندران که به میزبانی پایگاه سالار شهیدان اداره گاز بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: این همایش همزمان با سومین روز از شهادت امام حسین(ع) و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شرکت گاز استان برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج شرکت گاز مازندران تصریح کرد: مازندران در دوران هشت سال دفاع مقدس استان به‌ویژه حماسه آزادسازی سوسنگرد و بازسازی آن بیشترین نقش را ایفا کرده و باید یاد و خاطره این ایثارگری‌ها پاس داشته شود.

عمادی، سوسنگرد را نامی پر افتخار در تاریخ دفاع مقدس دانست و با تاکید بر نقش پررنگ و موثر رهبر معظم انقلاب در رهبری و هدایت رزمندگان اسلام در حماسه آزادسازی سوسنگرد، بیان داشت: با تدبیر امام(ره) و مقام معظم رهبری که در آن زمان نماینده امام در شورای عالی دفاع بودند مقدمات صدور فرمان تاریخی و سرنوشت‌ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی فراهم شد و ایشان در پیامی قاطع اعلام فرمودند سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود که در نهایت با این پیام تاریخی امام (ره)، پیگیری‌های مقام معظم رهبری و نیز رشادت‌های رزمندگان، سوسنگرد در تاریخ 26 آبان‌ماه 1359 آزاد شد.

فرمانده بسیج شرکت گاز مازندران با بیان اینکه آزادسازی سوسنگرد یک عملیات بزرگ نظامی بود، خاطرنشان کرد: عملیات آزادسازی سوسنگرد حماسه‌ای بزرگ بوده که شرح این عملیات غرورآفرین باید به نحوی جامع و بهترین شکل ممکن به نسل جوان انقلاب منتقل شود.

وی از برگزاری همایش بزرگ آمادگی زمستانی بسیج گاز مازندران 29 و 30 آبان امسال در بهشهر خبر داد و ابراز داشت: دیدار با بیت علامه ایازی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه این مراسم انجام می‌شود.

عمادی بر برگزاری کلاس‌های روشنگری و بصیرت دینی همچنین مراسم مداحی و زیارت عاشورا به مناسبت ماه محرم تاکید کرد.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول