اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

تمام مدارس بوکان به سیستم گرمایشی مجهز شده‌اند

فرماندار بوکان گفت: ساز و کار لازم برای ایجاد سیستم گرمایشی مناسب در مدارس روستایی بوکان فراهم شده است و تمام مدارس به سیستم گرمایشی مناسب مجهز شده‌اند.

تمام مدارس بوکان به سیستم گرمایشی مجهز شده‌اند

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه در این زمینه در شهر بوکان با مشکل خاصی مواجه نیستیم، تصریح کرد: تمام مدارس شهرستان بوکان به سیستم گرمایشی مناسب مجهز هستند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در راستای ایجاد سیستم گرمایشی در قالب پکیج در برخی مدارس بوکان انجام گرفته است، افزود: مقرر شده در شش باب از مدارس شهری بوکان از پکیج استفاده شود.

عباسی اعلام کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه تمام مناطق شهری بوکان از نعمت گاز برخوردار هستند، مدارس شهری نیز از سیستم گرمایشی در قالب رادیاتور بهره‌مند هستند.

این مسئول ادامه داد: در روستاهایی که از گاز برخوردار هستند نیز مشکل خاصی وجود ندارد و فقط در روستاهایی که گازکشی نشده‌اند از بخاری تابشی برقی مطابق با استانداردهای اداره کل نوسازی مدارس استفاده می‌شود.

انتهای پیام/61001/ر10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول