اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان مسابقه‏های کلیپ صالحین در شاهرود معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه‏های کلیپ صالحین به همت بسیج سپاه شاهرود معرفی و تقدیر شدند.

برگزیدگان مسابقه‏های کلیپ صالحین در شاهرود معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: شجره طیبه صالحین بسیج سپاه شاهرود در مرداد ماه امسال مسابقه‌ای با عنوان فراخوان کلیپ صالحین در سطح حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان اجرا کرد.

حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی افزود: حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج تا ولادت حضرت معصومه (س) زمان داشتند تا کلیپ‌های فعالیت‌های حلقه‌های صالحین خود را به تعلیم و تربیت ارسال کنند.

وی تصریح کرد: بعد از بررسی آثار ارسال شده توسط هیئت داوران در روز ولادت با سعادت امام رضا (ع) از نفرات برتر شرکت‎کننده در این مسابقات با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود بیان کرد: از بین حوزه‌های مقاومت کلیپ صالحین حوزه بسیج خواهران ریحانه‌الرسول (ص) که سمیه قاسمی آن را ساخته بود عنوان برتر را کسب کرد.

وی افزود: در بین اقشار بسیج نیز کلیپ صالحین بسیج دانشجویی شاهرود که ندا عامری آن را ساخته بود حائز عنوان برتر شد و از طرف شجره طیبه صالحین ناحیه هدایایی نفیسی به این دو بزرگ‎وار اهدا شد.

انتهای پیام/2249/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول