اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فارس صورت گرفت

برگزاری مراسم عزاداری هیئت عزاداران حامیان ولایت

مراسم عزاداری و سوگواری هیئت عزاداران یاوران ولایت فرماندهی انتظامی استان فارس در شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شد.

برگزاری مراسم عزاداری هیئت عزاداران حامیان ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، هیئت عزاداران یاوران ولایت،‌ متشکل از کارکنان انتظامی استان فارس که با تدبیر سردار سیروس سجادیان فرمانده انتظامی استان فارس راه‌اندازی شده، در دومین شب عزاداری برای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع)، مراسم باشکوهی را برگزار کردند.

مراسم عزاداری این هیئت شب گذشته در هفتمین شب از ماه محرم، در شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار و در این مراسم مسئولان و سایر کارکنان انتظامی استان فارس با نظمی خاص به سینه‌زنی و زنجیر‌زنی پرداخته و پس از عزاداری به انجام امور انتظامی مشغول شدند.

هیئت عزاداران یاوران ولایت هر شب پیش از حرکت سایر هیئت‌های عزاداری از میدان شهدای شیراز مراسم خود را آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت احمدابن موسی، شاه چراغ (ع) حرکت می‌کنند.

کارکنان انتظامی استان فارس با این اقدام می‌توانند در کنار انجام وظیفه و خادمی برای عزاداران ابا عبدالله‌الحسین (ع)،‌ از فیض عزاداری برای این حضرت نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول