اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش اصفهان:

300 هیئت مذهبی دانش‌آموزی در اصفهان فعالیت می‌کنند

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 300 هیئت مذهبی پسرانه فعال در سطح استان وجود دارد که این هیئت‌ها به صورت هفتگی برنامه‌هایی را در مدارس اجرا می‌کنند.

300 هیئت مذهبی دانش‌آموزی در اصفهان فعالیت می‌کنند

مهدی نم‌نبات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هر ساله به مناسبت ایام محرم برنامه‌های مختلفی را در میان دانش‌آموزان برگزار می‌کند، اظهار کرد: آموزش و پرورش با اجرای این برنامه‌ها درصدد نهادینه شدن فرهنگ عاشورا در میان دانش‌آموزان تلاش می‌کند.

وی به برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش هم‌زمان با دهه نخست محرم در مدارس اشاره کرد و ادامه داد: تولید و توزیع لوح‌های فشرده عطرت‌شناسی از مهم‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر 20 هزار لوح فشرده عطرت‌شناسی با عنوان عطر ولایت در استان تولید شده است و هم‌زمان با دهه نخست محرم امسال در میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی به فعالیت هیئت‌های مذهبی پسرانه در سطح مدارس و آموزشگاه‌های موجود در سطح استان اشاره کرد و افزود: 300 هیئت مذهبی پسرانه فعال در سطح استان وجود دارد که این هیئت‌ها به صورت هفتگی برنامه‌هایی را در مدارس اجرا می‌کنند.

نم‌نبات با بیان اینکه فردا و هم‌زمان با هشتمین روز از ماه محرم مراسم سوگواری احلی من‌العسل در میان دانش‌آموزان پسر سراسر استان برگزار می‌شود، تاکید کرد: نهادینه شدن فرهنگ عاشورا در میان دانش‌آموزان و حضور گسترده دانش‌آموزان در مراسم عزاداری ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه محسوب می‌شود.

انتهایذ پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول