اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهم و یازدهم محرم

گردهمایی بزرگ زنان عاشورایی در کاشان برگزار می‌شود

مدیر دفتر بسیج خواهران ناحیه کاشان از برگزاری گردهمایی بزرگ زنان عاشورایی کاشان در قالب هیئت رزمندگان اسلام همزمان با روزهای دهم و یازدهم محرم‌الحرام در این شهرستان خبر داد.

گردهمایی بزرگ زنان عاشورایی در کاشان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آمنه فتاحی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجمیع جلسات مذهبی فعال بانوان در یک مجموعه متمرکز و هماهنگ، ایجاد زمینه حضور شرکت اقشار مختلف زنان کاشانی برای شرکت در مراسم سوگواری روز عاشورا و انتقال معارف حسینی و فرهنگ عاشورایی از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی بزرگ است.

وی با اشاره به آغاز این مراسم از ساعت 7 و 45 دقیقه صبح روزهای دهم و یازدهم محرم‌الحرام تصریح کرد: انجام اعمال ویژه روز عاشورا از جمله نماز روز عاشورا به نقل از «سیدبن طاووس در اقبال»، قرائت زیارت عاشورا، مرثیه‌خوانی و سوگواری و سخنرانی دو نفر از خواهران مبلغه این شهرستان از برنامه‌های روز اول گردهمایی بزرگ زنان عاشورایی کاشان در صبح روز عاشورا است.

مدیر دفتر بسیج خواهران ناحیه کاشان خاطرنشان کرد: قرائت زیارت عاشورا، مراسم روضه‌خوانی و سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) و سخنرانی نیز از جمله برنامه‌های روز دوم گردهمایی زنان عاشورایی کاشان در سالن فرهنگی ورزشی شهدای بسیج این شهرستان است.

فتاحی در ادامه از برگزاری مراسم زیارت عاشورا و سوگواری برای بانوان کاشانی طی دهه دوم محرم در سالن فرهنگی ورزشی شهدای بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم نیز هر روز رأس ساعت 7 و 45 دقیقه صبح همراه با سخنرانی اساتید خواهر از حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول