اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کنگاور

کارگاه آموزشی اعضای ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی برگزار شد

کارگاه آموزشی اعضای ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی شهرستان کنگاور برگزار شد.

کارگاه آموزشی اعضای ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا قاسمی ظهر امروز در کارگاه آموزشی اعضای ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی شهرستان کنگاور گفت: در حال حاضر در شهرستان کنگاور قریب به 100 نفر عضو این ستاد هستند.

وی با تاکید بر اینکه ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی با هویتی کاملاً مردمی فعالیت می‌کند، افزود: اعضای ستاد را اقشار مختلف مردم تشکیل می‌دهند که حضور روحانیون، دانشگاهیان و فرهنگیان در این زمینه پررنگ‌تر از دیگر اقشار است.

به گفته رئیس ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی کنگاور، یک کارگروه نخبه و پنج هسته معین، ترکیب ساختار جدید ستاد در شهرستان کنگاور را تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش به اعضای ستاد به ‌منظور پیشبرد اهداف و برنامه‌های آن از اهمیت بسیاری برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها ارائه آموزش در حوزه‌های قانون و نحوه اجرای آن، نحوه ارائه امر به معروف و نهی از منکر و نیز تبیین اصول و عقاید دینی به جوانان و اعضای این ستاد است.

قاسمی با تاکید بر اینکه افراد و اعضای این ستاد نقش ضابطان قضایی را ندارند، اظهار داشت: این افراد با آگاهی کامل در مورد قانون و با شیوه‌های قانونی نسبت به تذکر لسانی بر اساس اخلاق‌محوری به افرادی که به هر شکل مرتکب ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی می‌شوند، اقدام می‌کنند و نقش آنان را نباید به‌ عنوان نقشی قضایی دانست.

انتهای پیام/2700/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول