اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

خدمت با نگاه اعتدال اهداف نظام را محقق می‌کند

استاندار گیلان گفت: با نگاه اعتدالی به منظور خدمت به مردم می‌توان برای تحقق اهداف والای نظام حرکت کرد.

خدمت با نگاه اعتدال اهداف نظام را محقق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل جدید شرکت مخابرات گیلان اظهار کرد: ‌با نگاه اعتدالی به منظور خدمت به مردم می‌توان در راستای تحقق اهداف والای نظام حرکت کرد.

وی با اشاره به جایگاه ترسیم شده جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 افزود: همگان باید با بررسی و ارزیابی شرایط موجود به نحوی فعالیت کنیم که به اهداف ترسیم شده در سند چشم‌انداز دست یابیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در افق 1404 باید ایران کشوری توسعه یافته با جایگاه نخست اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه باشد، تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی باید با هر فکر، سلیقه و اندیشه‌ای به تحقق این هدف والا کمک کنند. وی با اشاره به تأکید سند چشم‌انداز مبنی بر جایگاه نخست کشور در عرصه فناوری، تصریح کرد: شرکت مخابرات با فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب ارتباطاتی و خدماتی باید به تحقق این هدف کمک کند.

نجفی با تأکید بر پرهیز از نگاه حزبی و جزئی‌نگر در سیاست‌های کلی و جهت‌گیری‌های توسعه و پیشرفت خاطرنشان کرد: با نگاه اعتدالی به منظور خدمت به مردم می‌توان برای تحقق اهداف والای نظام حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات کنونی به دلیل وضع تحریم‌های ناجوانمردانه است، افزود: دولت روحانی قصد دارد با دیپلماسی و تدبیر این مشکلات را برطرف کند.

*برای نصب دکل BTS تلفن همراه در گیلان همکاری نمی‌شود

مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان نیز در این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفایش اظهار کرد: در هر جایی که باشیم سرباز نظام هستیم و امیدواریم بتوانیم در گیلان مثمر ثمر باشیم و برای توسعه و رشد استان گام برداریم.

رضا خضردوست، با بیان اینکه بنده عضو هیچ حزبی نیستم، افزود: همواره مسیرم، مسیر اعتدال بوده است.

وی فعالیت در شرکت مخابرات را فنی و تخصصی خواند و تصریح کرد: ما یک دستگاه خدمات‌رسان هستیم و وظیفه ما ارائه خدمات به مشترکان و متقاضیان است و امیدواریم با مساعدت‌های ویژه استاندار جایگاه مخابرات را در استان و کشور ارتقا داده است.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با تلاش و جدیت بیشتر علاوه بر جلب رضایت مشتریان با افزایش سرمایه و ارتقای EPS مخابرات و افزایش سود سهام رضایت سهامداران شرکت را حاصل کرده و آنچه که در حوزه ارتباطات نیاز مردم گیلان است فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه افزایش پهنای باند و واگذاری اینترنت پرسرعت به متقاضیان و ارتقای کیفی و کمی ظرفیت تلفن همراه استان در اولویت کاری شرکت مخابرات قرار دارد.

خضردوست، با اشاره به اینکه در حوزه تلفن ثابت سعی می‌کنیم علم نوین و خدمات ارزش افزوده مانند اینترنت و IP TV و ... را به متقاضیان عرضه کنیم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را تأمین کنیم.

وی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر ملزم شدن اداره‌ها و سازمان‌های دولتی نسبت به اختصاص 25 متر فضای رایگان برای نصب دکل BTS تلفن همراه، یادآور شد: با توجه به اینکه این شرکت اجاره بهای فضای مورد نظر را نیز پرداخت می‌کند اما همکاری و مساعدت لازم صورت نمی‌گیرد و بعضا از طرف برخی دستگاه‌ها برای جمع‌آوری دکل‌ها تحت فشار هستیم.

انتهای پیام/2300/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول