اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی:

روز عاشورا محدودیت‌های ترافیکی در خراسان‌جنوبی اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: روز عاشورا محدودیت‌های ترافیکی در خراسان‌جنوبی برای جلوگیری از ترافیک در این روز اعمال می‌شود.

روز عاشورا محدودیت‌های ترافیکی در خراسان‌جنوبی اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا حسنی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی اظهار داشت: به سبب حجم گسترده عاشقان حسینی محدودیت‌های ترافیکی را در شهرستان‌های استان اعمال می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا در بیرجند ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های ارتش و خیابان مدرس حدفاصل بیست‌متری دوم، فلکه اول مدرس تا میدان ابوذر و خیابان شهدا، میدان شهدا، خیابان منتظری و خیابان طالقانی، کوچه طالقانی 9 و چهارراه انقلاب، خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، خیابان حکیم نزاری، میدان امام خمینی و خیابان جمهوری تا میدان امام حسین(ع) اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی افزود: کمربندی شهر امتداد بلوار جوادیه سرتاسر محل پارک خودروها است.

حسنی با بیان این‌که مراسم شام غریبان در بیرجند از ساعت 16.30 آغاز می‌شود، گفت: تمامی مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین(ع)، خیابان شهید تیمورپور و تقاطع پارک وحدت از تردد و پارک خودروها جلوگیری و در غیر این صورت خودروی پارک شده در این مسیر با خودروی جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌‌شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در قاینات اذعان داشت: خیابان امام خمینی تا میدان شیرازی، خیابان بهشتی تا میدان انقلاب، خیابان مهدیه تا تقاطع 10 دستگاه، خیابان طالقانی تا میدان طالقانی، خیابان جانبازان تا تقاطع جانبازان امین‌زاده، خیابان امام رضا(ع) تا تقاطع جانبازان امام رضا(ع) و بلوار بسیج به میدان طالقانی از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم ممنوعیت تردد و توقف دارد. 

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی با بیان این‌که محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در فردوس نیز اعمال می‌شود، متذکر شد: خیابان مدرس از تقاطع حافظ تا میدان 15 خرداد، خیابان ابن یمین از سه راهی مدرس تا سه راهی حافظ، خیابان حافظ از سه راهی ابن یمین تا تقاطع خیابان ارشاد، خیابان امام خمینی از میدان 15 خرداد تا میدان انقلاب، خیابان مطهری از سه راه حافظ تا تقاطع فرهنگ، خیابان خرمشهر از تقاطع فرهنگ تا میدان صاحب‌الزمان و خیابان شهدا از میدان صاحب‌الزمان تا میدان شهید صبوری تا پایان مراسم محدودیت توقف و تردد دارد.

حسنی با بیان این‌که در نهبندان نیز محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود، یادآور شد: از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم مسیر میدان امام خمینی، خیابان شهدا، میدان شهدا، خیابان قائم شرقی و میدان عاشوراخانه ممنوعیت تردد و توقف دارد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در بشرویه ادامه داد: محدودیت پارک و تردد وسائط نقلیه در بلوار انقلاب و بلوار امام خمینی حدفاصل پارک شهر تا خیابان حاج علی اشرف از ساعت هشت تا 12 و محدودیت پارک و تردد وسائط نقلیه در بلوار امام حسین(ع) و لاین غربی بلوار انقلاب از ساعت 14.30 تا 16.30 وجود دارد.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی افزود: میدان امام خمینی، خیابان مطهری، میدان سنگ قاضی و میدان شهدای سربیشه از ساعت هفت تا پایان مراسم روز عاشورا از ممنوعیت تردد و توقف برخوردار است.

حسنی با بیان این‌که روز عاشورا سرایان از ساعت 14 تا 17 محدودیت توقف و تردد در خیابان‌های امام خمینی حدفاصل خیابان جانبازان تا میدان آزادی، خیابان فنی و حرفه‌ای، خیابان فردوسی تا گلزار شهدا، بلوار شهدا حدفاصل میدان آزادی و گلزار شهدا برخوردار است، گفت: روز عاشورا شهر آیسک نیز از ساعت هشت تا 12 از محدودیت تردد در بلوار امام رضا(ع) برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا در طبس اذعان داشت: این شهرستان نیز خیابان واعظ طبسی از آب انبار پایین محله به سمت میدان واعظ، از میدان قدس به سمت میدان امام خمینی، از میدان پنجه‌علی و میدان واعظ به سمت میدان امام خمینی، خیابان شهید محمد منتظری از تقاطع بسیج به سمت میدان امام خمینی، 12 متری پهن کوچه از جلو هیئت حسینی به سمت بلوار شهید بهشتی جنوبی از ساعت هفت تا پایان مراسم ممنوعیت تردد و توقف دارد.

حسنی با بیان این‌که مسئولان هیئت‌ها رعایت مقررات عبور و مرور را کرده تا ایجاد راهبندان نشود، یادآور شد: همچنین از سوار کردن عزاداران در کامیون و وانت‌بار خودداری کنند.

وی با بیان این‌که رانندگان خودروها می‌توانند از شبرنگ‌ها برای تشخیص عابران استفاده کنند، خاطرنشان کرد: از ورود موتورسیکلت‌سواران به داخل هیئت‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری جلوگیری می‌‌شود.

انتهای پیام/69010/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول