اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

هیچ آموزشی در زمینه حقوق شهروندی ارائه نمی‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: آموزش نقش مهمی در موضوع فرهنگ عمومی ایفا می‌کند و هیچ آموزشی در زمینه حقوق شهروندی ارائه نمی‌شود و شورای فرهنگ عمومی زیربنا و نتیجه مشخص و کارشناسی ندارد.

هیچ آموزشی در زمینه حقوق شهروندی ارائه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کریم کشوری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی در حال اجراست.

کشوری این طرح را طرح اصلاح و تعالی رفتاری در نیروی انتظامی معرفی کرد و گفت: نیروی انتظامی با ابعاد حساسی از زندگی مردم در ارتباط است.

وی با تاکید بر اجرای دستور کار مشخص در شورای فرهنگ عمومی، بیان داشت: سازمان‌ها نیز باید برای این دستورات برنامه مشخص داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه استفاده از نظرات اعضا را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: فعالیت‌ها باید ساماندهی شود تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

این مقام انتظامی تاکید کرد: آموزش نقش مهمی در موضوع فرهنگ عمومی ایفا می‌کند و هیچ آموزشی در زمینه حقوق شهروندی ارائه نمی‌شود و شورای فرهنگ عمومی زیربنا و نتیجه مشخص و کارشناسی ندارد که باید برای اصلاح این موضوع چاره‌اندیشی شود.

مدیران کل صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و سایر حاضران نیز پیشنهاداتی را مطرح کردند.

یکی از حاضران با انتقاد از حضور نداشتن شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شاید این عزیزان دغدغه‌ای در این‌باره ندارند و فراموش کرده‌اند در این زمینه وظیفه اصلی و مهمی بر عهده دارند.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول