اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

برنامه‌ریزی لازم برای نیازسنجی در مسائل جوانان صورت بگیرد

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه نیازسنجی در مسائل جوانان را از مهم‌ترین موضوعاتی دانست که باید برای آن برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

برنامه‌ریزی لازم برای نیازسنجی در مسائل جوانان صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه گفت: کار فرهنگی نیاز به بودجه دارد و همه دستگاه‌ها باید بخشی از بودجه خود را برای کارهای فرهنگی اختصاص بدهند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: سبک زندگی که مقام معظم رهبری بدان تاکید فرموده‌اند باید مورد توجه قرار بگیرد و مشکلات جوانان دیده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه مدگرایی و پیروی از فرهنگ غربی را یک معضل دانست و بر ریشه‌یابی ایمن موضوع تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر مصرف صحیح منابع و فرهنگ‌سازی درست در جامعه گفت: فقط صحبت کردن از فرهنگ نمی‌تواند مشکلی را حل کند بلکه باید کار عملی صورت بگیرد.

وی به کشف حجاب توسط رضاخان اشاره کرد و افزود: اثرات این اقدام پس از یک قرن در جامعه دیده می‌شود و باید اولویت‌ها در مباحث فرهنگی با وقت و هزینه کافی در نظر گرفته شود.

علما اصلاح فرهنگ را موجب کاهش بسیاری از هزینه‌ها عنوان کرد و نیازسنجی در مسائل جوانان را از مهم‌ترین موضوعاتی دانست که باید برای آن برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه باید با عمل به ‌وظیفه خود اقدامات لازم را انجام بدهند و فقط ارائه آمار و ارقام کاری از پیش نمی‌برد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: همه باید به اندازه توان خود به این موضوع بپردازند و به ارتقای فرهنگ عمومی جامعه کمک کنند که ارائه آموزش در این راستا بسیار الزامی است.

انتهای پیام/2700/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول