اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس مطرح کرد

توجه به صنعت و اشتغال مهمترین عامل پیشرفت همدان

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای پیشرفت همدان باید به صنعت و اشتغال توجه شود، گفت: اجرای سیاست‌های تشویقی و ترغیبی راهکار ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری است.

توجه به صنعت و اشتغال مهمترین عامل پیشرفت همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان بخشداری بخش قلقل‌رود تویسرکان با اشاره به اینکه باید جلسات بررسی مشکلات و مسائل استمرار داشته باشد، اظهار کرد: مرحله نخست نشست به واکاوی و شناخت در مورد وضعیت حوزه‌های مختلف اختصاص داده شود.

وی افزود: مشکلات کارشناسی شده هر ماه یک بار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برای حل و فصل مشکلات، پیگیری می‌شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مشکل CNG شهر فرسفج، درباره بحث اشتغال‌زایی، تصریح کرد: اشتغال یک کار بخشنامه‌ای نیست که انجام شود بلکه نیاز به مقدمات، کار و پیگیری‌های مستمر دارد.

وی با بیان اینکه از همه نظر استعدادهای خوبی در فرسفج وجود دارد، افزود: بهره‌وری درست از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها در گرو همت و هم‌اندیشی مسئولان است.

مفتح مهمترین عامل در اشتغال را وجود سرمایه‌گذار عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری سودآور زمینه‌ای برای ورود سرمایه‌گذار است و ایجاد انگیزه، ابزاری اساسی برای ایجاد این مهم محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای پیشرفت کل استان باید به صنعت و اشتغال توجه ویژه شود، تاکید کرد: اجرای سیاست‌های تشویقی و ترغیبی راهکار ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذار است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص شورای حل اختلاف این شهر گفت: سوابق و گزارش پیگیری‌ها برای ایجاد مجدد شورای حل اختلاف تهیه و برای پیگیری ارائه شود.

وی بر فعال‌سازی کتابخانه به منظور ارتقای سطح مطالعه و سوق مردم به سوی کتابخوانی با همکاری مسئولان تا احداث مکان کتابخانه عمومی شهر فرسفج تاکید کرد.

در این نشست، مباحث اشتغال، برق، بهداشت و درمان، امکانات ورزشی، کتابخانه، تعاونی، ایجاد دفاتر خدمات‌رسانی، فضای آموزشی شهر فرسفج بررسی و تصمیماتی در این موارد گرفته شد.

انتهای پیام/89010/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول