اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد

مشارکت مؤثر مشترکان صنعتی برق در طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: مشترکان صنعتی همکار در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستان امسال، از تخفیف بهای برق مصرفی متناسب با میزان مشارکت بهره‎مند شدند.

مشارکت مؤثر مشترکان صنعتی برق در طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمحمد موسوی‎زاده پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای برنامه تعطیلات و تعمیرات سالانه صنایع برای برخورداری از تسهیلات صنعت برق، از ابتدای 15 خرداد تا 15 شهریور ماه امسال بوده و 49 مشترک صنعتی همکار مشمول این طرح شده‎اند.

موسوی‎زاده از اجرای مشوق‎های لازم در صورت‌حساب‎های مشترکان صنعتی همکار خبر داد و افزود: مبلغ یک میلیارد و 907 میلیون ریال به عنوان تخفیف در صورت‎حساب برق مصرفی این دسته از مشترکان اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نقطه هدف‎گذاری در زمینه اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه صنایع را 10 مگاوات اعلام کرد و یادآور شد: میزان دیماند هم‎زمان کاهش یافته، 11/6 مگاوات است که این مقدار مشارکت به نسبت سال گذشته 30/3 درصد رشد داشته است.

موسوی‎زاده ضمن تقدیر از مشترکان صنعتی همکار در این برنامه اظهار داشت: مقدار سه هزار و 638 مگاوات ساعت انرژی از محل اجرای این طرح صرفه‎جویی شده است.

انتهای پیام/2249/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول