اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما عنوان کرد

ایجاد هیئت‌های ورزشی بهترین راهکار خدمت به جوانان

امام جمعه کرمانشاه گفت: از راهکارهای خدمت به جوانان ایجاد هیئت‌های ورزشی سالم متشکل از ورزشکاران و مربیان است که در این زمینه مردم می‌توانند با همکاری یکدیگر ابتکار به خرج دهند.

ایجاد هیئت‌های ورزشی بهترین راهکار خدمت به جوانان

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز آیت‌الله شیخ مصطفی علما در دیدار با مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران به مناسبت روز تربیت‌ بدنی و ورزش اظهار داشت:‌ جنس و ذات ورزش نشاط‌ آور است و روحیه آن جوانانه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروزه ورزش تبدیل به صنعت خوبی شده که اگر با مدیریتی صحیح همراه باشد آثار و برکات فراوانی به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ورزش راهکار بسیار خوبی است برای این‌که بتوانیم جوانان را از گرفتاری‌ها و دام‌ها نجات دهیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سابقه طولانی ورزش باستانی در کشور ما افزود: ورزش باستانی تعریفی از انسان سازی، مروت، گذشت، جوانمردی و تواضع است و پوریای ولی نمونه بارز رادمردی است.

علما ابراز داشت: امروزه فضای کشور ما یک فضای ورزش‌پسند است و باید جوانان را به سوی ارزش‌ها و موقعیت‌های ورزشی سوق دهیم.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: در زمینه ورزش استان باید از همه فضاها و لحظاتش به خوبی استفاده کرد، چرا که کرمانشاه کمتر از پهلوان بودن حاضر نیست هیچ حرفی را بشنود.

وی متذکر شد: از راهکارهای خدمت به جوانان ایجاد هیئت‌های ورزشی سالم متشکل از ورزشکاران و مربیان است که در این زمینه مردم می‌توانند با همکاری یکدیگر ابتکار و تدبیر به خرج دهند و خودکفا باشند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول