اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی خبر داد

معرفی 3 واحد متخلف توزیع کالا به مراجع قضایی آذربایجان غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: سه واحد متخلف توزیع کالا به مراجع قضایی آذربایجان غربی معرفی شدند.

معرفی 3 واحد متخلف توزیع کالا به مراجع قضایی آذربایجان غربی

منصور جلایر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به معرفی سه شرکت توزیع کالا به مراجع قضایی آذربایجان غربی، اظهار داشت: این شرکت‌ها اقدام به توزیع کالاهای مشمول استاندارد اجباری بدون این علامت کرده بودند.

وی با اشاره به اسامی شرکت‌های متخلف آذربایجان غربی، تصریح کرد: شرک‌های فیضی و جوان در ارومیه و شرکت قربانی در خوی اقدام به توزیع مقدار زیادی از کالاهای مشمول استاندارد اجباری بدون علامت استاندارد کردند.

جلایر به اجرای ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد و گفت: بر اساس این قانون اگر کالاهایی که مشمول استاندارد اجباری هستند پس از انقضا و یا نداشتن علامت استاندارد توزیع شوند با توجه به دفعات تکرار جرم مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی افزود: حبس از یک ماه تا دو سال و جزای نقدی از یک صد هزار ریال تا پنجاه میلیون ریال از مجازات‌های در نظر گرفته شده در راستای اجرای ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران است.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در اجرای قوانین مربوط به استاندارد کالاها با اداره کل استاندارد آذربایجان غربی همکاری لازم را داشته باشند.

جلایر گفت: مردم با مشاهده تخلف در ارتباط با توزیع کالاهای بدون علامت استاندارد و یا با کیفیت پایین می‌توانند مراتب را به اطلاع اداره کل استاندارد استان برسانند.

انتهای پیام/61010/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول