اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست آذربایجان غربی اعلام کرد

عرضه 400 خدمت از طریق دفاتر پیشخوان آذربایجان غربی

مدیرکل پست آذربایجان غربی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال 400 خدمت از طریق دفاتر پیشخوان عرضه شود.

عرضه 400 خدمت از طریق دفاتر پیشخوان آذربایجان غربی

مجید فرخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه به معرفی اداره‌کل پست آذربایجان غربی پرداخت و اظهار داشت: شبکه پستی آذربایجان غربی با بهره‌گیری از 36 واحد پست دولتی و 230 دفتر پیشخوان دولت و 530 دفتر ict روستایی برای هم‌استانی‌ها خدمت ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: در این شبکه 375 نفر از کارکنان پست آذربایجان غربی فعالیت دارند که از این تعداد 134 واحد گشت نامه‌رسانی در سطح آذربایجان غربی انجام وظیفه می‌کنند و به طور میانگین ترافیک این شبکه در استان 700 هزار مرسوله در ماه است.

فرخی با اشاره به اقدامات نوینی که در سطح پست آذربایجان غربی ایجاد شد، عنوان کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و همگام با سایر سازمان‌ها در دستیابی به اهداف دولت الکترونیک اداره‌کل پست آذربایجان غربی از طرف استاندار آذربایجان غربی به عنوان درگاه و مجری دفاتر پیشخوان دولت معرفی شده است.

وی اضافه کرد: در این خصوص تاکنون با ادارات و سازمان‌های مختلفی از جمله بهزیستی، برق، شهرداری، ثبت احوال و شرکت گاز قراردادهایی منعقد شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 400 خدمت از طریق دفاتر پیشخوان عرضه شود.

فرخی در خصوص قرارداد با اداره‌کل ثبت احوال آذربایجان غربی یادآور شد: با انعقاد قرارداد با اداره‌کل ثبت احوال آذربایجان غربی مقرر شده ایستگاه‌هایی در سطح واحدهای پستی راه‌اندازی و کارت‌های ملی فعلی با کارت ملی هوشمند تعویض شوند.

مدیرکل پست آذربایجان غربی به نظارت بر دفاتر پیشخوان در زمینه تخلفات این دفاتر اشاره کرد و متذکر شد: مدیریت بر دفاتر در زمینه تخلف و شکایات مشتریان با استانداری آذربایجان غربی، انجمن صنفی و کارگروه نظارت بر عملکرد دفاتر بوده و پست استان فقط در خصوص خدمات پستی ناظر این دفاتر است.

انتهای پیام/61005/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول