رشید حسینپور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در بیجار با بیان اینکه پست از کهنترین و گستردهترین ابزار ارتباط میان شهرها و کشورهای دیگر است به اهمیت جایگاه پست در جامعه اشاره و بیان کرد: تلاش در راستای خدماترسانی به مردم از جمله وظایف خطیر پست و کارکنان این اداره است.
وی گفت: فراهم کردن تسهیلات برای استفاده عموم مردم از خدمات پستی برای کاهش هزینههای ارتباطی شهروندان و روند رو به کاهش مراجعه شهروندان به ادارات و سازمانهای دیگر از خدمات پست است که سعی پست بر این است که در قالب طرح پیشخوان دولت، به مردم خدمات ارزندهای ارائه دهد.
حسینپور در ادامه با بیان اینکه 29 دفتر خدماتی کار جابجایی مرسولات پستی را عهدهدار هستند تصریح کرد: از این تعداد دفتر 12 دفتر خدمات شهری و 17 دفتر خدمات روستایی در زمینه جابجایی مرسولات پستی در حوزه شهری و روستایی خدمترسانی میکنند.
این مسئول ضمن تقدیر از کارکنان اداره پست بیجار خاطرنشان کرد: 12 نفر کارمند ثابت فعال در اداره پست شهرستان بیجار خدمترسانی میکنند، که در سایه خدمات فعال آنها تاکنون هیچ مرسوله مفقودی یا ارائه با تأخیر نداشتهایم.
رئیس اداره پست شهرستان بیجار گفت: در سالجاری تعداد مرسولات صادره در این شهرستان 21 درصد و تعداد مرسولات وارده 25 درصد افزایش داشته است.
حسینپور در ادامه از افزایش 300 درصدی در زمینه تجارت الکترونیک نسبت به سال گذشته در شهرستان بیجار خبر داد.
وی با بیان اینکه وزن مرسولات پستی در این شهرستان در شش ماهه اول 21 تن بوده است گفت: از این تعداد 9 تن صادره و حدود 12 تن وارده بوده است.
رئیس اداره پست شهرستان بیجار با اشاره به شعار روز جهانی پست با عنوان «پست ارتباط ماندگار» اشاره کرد و گفت: تمای سعی و تلاش کارکنان ادارههای پست سراسر کشور برای خدمترسانی به مردم است و امسال نیز با سرلوحه قرار دادن شعار این روز ارزشی در رأس امور پست را با ارائه خدماتی صحیحی در اذهان ماندگار خواهند کرد.
حسینپور در پایان خدمت کارکنان اداره پست را نوعی امانتداری عنوان کرد و گفت: تمامی کارکنان و دستاندرکاران این مجموعه میکوشند با خدمتی صادقانه و امانتداری به مردم شهرستان بیجار خدمت کنند.
انتهای پیام/79015/خ30/ف4004