اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

نمایندگان نگران وزارت ورزش و جوانان هستند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به اهمیت و حساسیت وزارت ورزش و جوانان گفت: نمایندگان مردم نگران این وزارتخانه هستند.

نمایندگان نگران وزارت ورزش و جوانان هستند

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان به دلیل اینکه با دو موضوع مهم به ویژه آینده جوانان کشور سر و کار دارد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: بسیاری تصور می‌کنند که وظیفه اصلی این وزارتخانه تنها در حوزه‌های ورزشی بوده و متاسفانه احساس می‌شود که موضوعات مربوط به جوانان به حاشیه کشیده شده است.

این نماینده که روز گذشته به عنوان یکی از مخالفان نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز در صحن علنی نظرات خود را بیان کرده، می‌گوید: اهمیت این وزارتخانه و حساسیت بالایی که حوزه برنامه‌ریزی برای جوانان دارد، موجب شد که نمایندگان با حساسیت بیشتری درباره رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی عمل کنند.

رهبر گفت: نمایندگان مجلس نگران وزارت ورزش و جوانان و برنامه‌های آتی این وزارتخانه به ویژه در حوزه جوانان هستند و دلیل اصلی عدم رأی اعتماد به سه گزینه قبلی دولت، همین موضوع است.

مجلس در مورد وزارت ورزش سیاسی کاری نکرد

وی با تأکید بر اینکه رأی عدم اعتماد مجلس به معنی سیاسی کاری نمایندگان نیست، گفت: مجلس به دنبال تعامل با دولت است و طی ماه‌های اخیر نیز این موضوع را اثبات کرده‌ است.

رهبر اظهار داشت: به طور قطع اگر فردی متخصص و با برنامه‌ای کارآمد از سوی دولت برای وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌شد، نمایندگان به وی رأی اعتماد می‌دادند.

وی در پایان گفت: به طور قطع مردم متوجه شده‌اند که چرا مجلس در مورد این وزارتخانه حساسیت زیادی دارد و امیدواریم در آینده ثمره توجه ویژه نمایندگان در این حوزه بیش از گذشته مشخص شود.

انتهای پیام/2302/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول