اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 تنیس روی میز بانوان در یاسوج

رئیس هیئت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه تنیس روی میز بانوان در یاسوج خبر داد.

برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 تنیس روی میز بانوان در یاسوج

کیان دهرا‌ب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: یک دوره کلاس مربیگری درجه سه تنیس روی میز بانوان در یاسوج برگزار شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در این دوره چند روزه از مدرسان با تجربه کشوری استفاده شد و افزود: زهرا سلاحی مدرس با تجربه‌ فدراسیون تنیس روی میز کشور به عنوان مدرس در این دوره به بانوان آموزش می‌داد.

دهراب‌پور در ادامه عنوان کرد: این دوره چند روزه می‌تواند در جهت ارتقا و رشد تنیس روی میز بانوان استان نقش مهم و محوری داشته باشد.

وی به این دوره آموزشی یک هفته در یاسوج اشاره کرد و گفت: در این دوره بیست و چهار نفر از بانوان جهت کسب مدرک درجه سه مربیگری حضور داشتند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی را ارتقای این رشته در سطح بانوان استان دانست.

انتهای پیام/82009/ط10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول