اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی سازمان صنعت آذربایجان‌غربی:

محدودیتی برای توزیع اقلام اساسی ماه محرم وجود ندارد

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هیچ محدودیتی در ارتباط با توزیع اقلام اساسی ماه محرم وجود ندارد.

محدودیتی برای توزیع اقلام اساسی ماه محرم وجود ندارد

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به توزیع اقلام اساسی به منظور انجام مراسم خیرات و احسان در آذربایجان غربی، اظهار داشت: توزیع این اقلام از دو روز پیش از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آغاز شده است و تا روز تاسوعا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه متقاضیان دریافت اقلام اساسی باید تقاضانامه مورد تایید هیئت امنای مسجد را به همراه داشته باشند، تصریح کرد: افراد با مراجعه به یکی از 5 مرکز تعیین شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را تأمین کنند.

دهقان ادامه داد: این مراکز شامل تعاونی روستایی ارومیه، شرکت ایثار آذربایجان غربی، فروشگاه معین شرکت غله، فروشگاه رفاه و اتحادیه کارمندان دولت استان هستند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: به منظور تسهیل در تهیه اقلام اساسی برای نذر و احسان در ماه محرم و صفر هیچ محدودیتی در ارتباط با توزیع این اقلام وجود ندارد.

وی به قیمت اقلام اساسی توزیع شده از سوی سازمان صنعت استان اشاره کرد و یادآور شد: هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد 190 هزار ریال، برنج سفید 21 هزار و 500 ریال، گوشت مرغ منجمد 67 هزار ریال و قند 19 هزار و 500 ریال گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول