اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد

آشنایی صادرکنندگان قالی با سلایق مشتریان در نمایشگاه‌های خارجی

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه‌های فرش دستباف خارج از کشور بر شناسایی سلایق مشتریان کمک شایانی می‌کند و لزوم حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان برای آشنایی هر چه بیشتر در این خصوص حائز اهمیت است.

آشنایی صادرکنندگان قالی با سلایق مشتریان در نمایشگاه‌های خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی سلیمانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آشنایی با سلایق مشتریان خارج از کشور علاوه بر راه‌های مجازی و اینترنتی از طریق شرکت در نمایشگاه‌های خارج از کشور فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: اعزام هیئت‌های تجاری با همکاری مرکز ملی فرش ایران یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن به سلائق مشتریان دست یافت.

سلیمانی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات مؤثری در این خصوص انجام یافته است، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های فرش، اعزام هیئت‌های تجاری به کشورهای اروپایی، آسیایی، خاور نزدیک و دور و کشورهای حوزه خلیج فارس بخشی از اقداماتی بوده که برای آشنایی با سلایق مشتریان انجام یافته است.

وی ادامه داد: تمام اطلاعات مربوط به نمایشگاه‌ها و اعزام هیئت‌های تجاری از طریق اداره فرش سازمان در اختیار اتحادیه‌ها و تشکل‌های فرش قرار می‌گیرد.

سلیمانی اظهار کرد: بخشی از هزینه‌های مالی شرکت در نمایشگاه‌های فرش و اعزام‌های تجاری به کشورهای خارجی از طریق مرکز ملی فرش ایران پرداخت می‌شود.

وی ضمن تاکید بر حضور فعال در هیئت‌های تجاری فرش دستباف، برگزاری نمایشگاه‌های فرش ترکیه، عربستان، ایتالیا، عراق، مالزی، سنگاپور، آلمان، چین و روسیه را بخشی از نمایشگاه‌های مذکور در ماه‌های آینده برشمرد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول