به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی سلیمانی ظهر امروز در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: آشنایی با سلایق مشتریان خارج از کشور علاوه بر راههای مجازی و اینترنتی از طریق شرکت در نمایشگاههای خارج از کشور فراهم میشود.
وی ادامه داد: اعزام هیئتهای تجاری با همکاری مرکز ملی فرش ایران یکی دیگر از راههایی است که میتوان از طریق آن به سلائق مشتریان دست یافت.
سلیمانی با بیان اینکه در سالهای اخیر اقدامات مؤثری در این خصوص انجام یافته است، گفت: برگزاری نمایشگاههای فرش، اعزام هیئتهای تجاری به کشورهای اروپایی، آسیایی، خاور نزدیک و دور و کشورهای حوزه خلیج فارس بخشی از اقداماتی بوده که برای آشنایی با سلایق مشتریان انجام یافته است.
وی ادامه داد: تمام اطلاعات مربوط به نمایشگاهها و اعزام هیئتهای تجاری از طریق اداره فرش سازمان در اختیار اتحادیهها و تشکلهای فرش قرار میگیرد.
سلیمانی اظهار کرد: بخشی از هزینههای مالی شرکت در نمایشگاههای فرش و اعزامهای تجاری به کشورهای خارجی از طریق مرکز ملی فرش ایران پرداخت میشود.
وی ضمن تاکید بر حضور فعال در هیئتهای تجاری فرش دستباف، برگزاری نمایشگاههای فرش ترکیه، عربستان، ایتالیا، عراق، مالزی، سنگاپور، آلمان، چین و روسیه را بخشی از نمایشگاههای مذکور در ماههای آینده برشمرد.
انتهای پیام/60002/ع30/د1000