اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به احترام ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) صورت می‌گیرد

حضور تماشاگران قمی با لباس‌های مشکی در دیدار ماهان تندیس و گیتی‌پسند

تماشاگران قمی امروز به احترام ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) با لباس‌های مشکی در سالن برگزاری مسابقه ماهان تندیس قم و گیتی‌پسند اصفهان حضور می‌یابند.

حضور تماشاگران قمی با لباس‌های مشکی در دیدار ماهان تندیس و گیتی‌پسند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان بازی‌های دور رفت از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز وارد هفته نهم خود می‌شود و در شهرهای مختلف بازی‌های بسیار مهمی به انجام می‌رسد.

هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آوردگاه انجام دیدارهای بسیار مهمی است که در آن مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و از این نظر می‌توان به اهمیت بازی‌ها در جدال ماهان تندیس قم با گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز با منصوری قرچک اشاره کرد.

از ساعت 15 امروز و یک ساعت زودتر از دیگر دیدارهای هفته نهم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار است تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر بروند.

این بازی یادآور جدال حساس قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و با توجه به سابقه و پیشینه بازی‌های تیم‌های قمی و اصفهانی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قطعاً تماشاگران زیادی از آن استقبال می‌کنند.

پیش‌بینی استقبال گسترده تماشاگران قمی

بر همین اساس امروز سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان بیش از ظرفیت خود از تماشاگرانی خواهد بود که برای تماشای این دیدار می‌آیند تا از نزدیک تیم مورد علاقه خود را در مقابل رقیب تشویق و مورد حمایت قرار دهند.

بر همین اساس به پاس نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و گرامیداشت شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایشان، کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم از هواداران این تیم خواسته است تا در صورت امکان امروز با لباس‌های مشکی رنگ در سالن برگزاری مسابقه حضور یابند.

دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در حالی به قضاوت محمود نصیرلو و پژمان رضایی 2 تن از بهترین داوران حال حاضر فوتسال کشورمان برگزار می‌شود که منوچهر نظری داور با سابقه و بین‌المللی بازنشسته فوتسال کشورمان نیز ناظر این بازی خواهد بود.

حضور رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در سالن حیدریان قم

همچنین قرار است سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال نیز امروز به عنوان میهمان ویژه در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم حضور یابد و از نزدیک نظاره‌گر حساس‌ترین بازی هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور باشد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب 13 امتیاز در مکان هفتم جدول ایستاده است چراکه ماهان تندیس قم از هشت بازی قبل خود چهار پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه، زمزم اصفهان، هلال احمر آذربایجان شرقی و عملیات غیرصنعتی ماهشهر در کارنامه دارد و در هفته‌های سوم و پنجم در خانه به تیم‌های حفاری اهواز و شهرداری تبریز باخته و بیرون از خانه نیز با تیم تاسیسات دریایی تهران مساوی کرده است.

ماهان تندیس در مکان هفتم و گیتی‌پسند در رده دوم لیگ برتر فوتسال

از سوی دیگر تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از هشت بازی قبل خود 18 امتیاز در کارنامه دارد و هم‌اکنون در مکان دوم جدول رده‌بندی در تعقیب تیم فوتسال دبیری تبریز است.

برنامه بازی‌های هفته نهم از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور:

ماهان تندیس قم ـ گیتی‌پسند اصفهان (سالن شهید حیدریان قم)

زمزم اصفهان ـ تاسیسات دریایی ایران (سالن پیروزی اصفهان)

میثاق تهران ـ پتروشیمی ماهشهر (سالن شهرداری منطقه 11 تهران)

شهرداری ساوه ـ هلال احمر تبریز (سالن فجر ساوه)

راه ساری ـ شهرداری تبریز (سالن سید رسول حسینی ساری)

شهید منصوری قرچک ـ دبیری تبریز (سالن هفتم‌تیر قرچک)

فرش آراء مشهد ـ شرکت ملی حفاری ایران (سالن شهید بهشتی مشهد)

انتهای پیام/78002/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول