اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اعلام برنامه افتتاح مسکن مهر شهرهای جدید در هفته آینده / دنبال افتتاح نمایشی نیستیم

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هفته آینده برنامه افتتاح مسکن مهر شهرهای جدید اعلام می‌شود، گفت: در ماه آینده بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر شهرهای جدید افتتاح خواهد شد.

اعلام برنامه افتتاح مسکن مهر شهرهای جدید در هفته آینده / دنبال افتتاح نمایشی نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن نریمان عصر امروز در بازدید از واحدهای مسکن مهر شهر امیرکبیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید سبک زندگی در شهرهای جدید تغییر کند و شهر زنده و با روابط اجتماعی در این شهرها به وجود آید.

وی افزود: برای شهرهای امیرکبیر و مهاجران آینده خوبی پیش‌بینی می‌کنیم و اگر هماهنگی و وفاق بین دستگاه‌ها ایجاد شود و هر دستگاه وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، متقاضیانی که در این شهرها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، برنده خواهند بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: وزارت مسکن و شهرسازی نسبت به تعهدات خود متعهد است و تلاش دارد تمام مسکن مهر متقاضیان ثبت نامی را به اتمام برساند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه هفته آینده برنامه افتتاح مسکن مهر شهرهای جدید اعلام می‌شود، اظهار داشت: در ماه آینده بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر شهرهای جدید افتتاح خواهد شد.

نریمان خاطرنشان کرد: ما‌بقی مسکن‌های مهر پیش‌بینی شده طی برنامه 36 ماهه شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: این شرکت تلاش دارد بساط پرچالش مسکن مهر را در دولت تدبیر و امید با امیدی که ایجاد می‌شود به خوبی برچیند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای مسکن اجتماعی به عنوان کار جدید دولت خبر داد و بیان داشت: ما نمی‌خواهیم نمایش افتتاح داشته باشیم و امیدواریم با کمک دستگاه‌ها و انجام تعهداتشان بتوانیم خدمات مناسبی در بخش مسکن ارائه دهیم.

انتهای پیام/87002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول