اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام تکیه‌ای:

عسکراولادی آیت‌الله بدون عمامه بود

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: عسکراولادی آیت‌الله بدون عمامه و از ذخایر انقلاب اسلامی بود.

عسکراولادی آیت‌الله بدون عمامه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام تکیه‌ای یک‌شنبه شب در ویژه برنامه سوگواری و مراسم شب هفت مجاهد انقلابی حاج حبیب عسکراولادی در حسینه سنندج اظهار کرد: عسکراولادی آیت‌الله بدون عمامه و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود که عمر پربرکت خویش را وقف سربلندی و عزت ایران اسلامی کرد.

وی افزود: این شخصیت والا همواره الگویی به تمام‌معنا برای همه سیاست‌مداران و دلسوزان نظام اسلامی محسوب شده و از ذخایر انقلاب اسلامی برای آیندگان هستند.

تکیه‌ای افزود: حاج حبیب عسکراولادی آنچنان جایگاه والایی داشتند که به عنوان مجتهدی فرهیخته به نمایندگی ولی‌فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزیده شدند.

وی اظهار داشت: ایشان مورد اطمینان و تأیید امام راحل و مقام معظم رهبری بودند و شخصیتی بودند که در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در سایر برهه‌های انقلاب در مسیر دین حرکت می‌کرد.

تکیه‌ای تصریح کرد: آقای عسکراولادی به معنای واقعی کلمه صادق بود و همین ویژگی او را مبدل به یکی از افرادی کرد که در حلقه نزدیک ارتباط با امام راحل قرار داشت و حرکت ایشان در مسیر دین همواره الگویی است برای همه سیاستمداران و مسئولان در نظام اسلامی.

وی افزود: تقوای سیاسی و مجاهدت‌های عسکراولادی الگویی عینی برای همه نیروهای انقلاب است و این شخصیت‌های والای برای همیشه انقلاب جاویدان هستند.

سخنران ویژه ایام سوگواری حسینیه سنندج در ادامه سخنان خود به ضرورت تقوای الهی و حرکت در مسیر قرآن و سیره والای بزرگان دینی تأکید کرد و همه عزاداران حسینی را برای نیل به این هدف والا سفارش کرد.

گفتنی است در ادامه این مراسم نیز قاریان برجسته کردستانی آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت کردند و در فضایی سرشار از وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی شاهد مراسم شب هفت حاج حبیب عسکراولادی در سنندج بودیم.

انتهای پیام/79006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول