اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان:

جبهه بی‎تفاوت‎ها همیشه به جبهه حق ضربه زده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: جبهه بی‎تفاوتی همیشه به نفع جبهه باطل کار کرده و به جبهه حق ضربه زده است.

جبهه بی‎تفاوت‎ها همیشه به جبهه حق ضربه زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام یدالله غلامی امشب در جمع عزاداران امام حسین (ع) گرگان اظهار داشت: تاریخ کربلا گذشت اما فلسفه آن باقیست که باید در هیئت‎ها و مراسم عزاداری پیام‎های عاشورا برای عزاداران حسینی بیان شود.

وی راز ماندگاری قیام امام حسین (ع) را در خدایی بودن آن دانست و تصریح کرد: هر اندازه کارهای ما خدایی باشد سهم جاودانگی پیدا خواهد کرد.

مظلومیت شمشیر برنده‎ای است که مغلوب ظلم نمی‎شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه هیچ‎کس نمی‎تواند نهضت امام حسین (ع) را خاموش کند، ابراز داشت: چراغی که پروردگار آن را روشن کرده هیچ‌گاه خاموش نمی‎شود.

غلامی با بیان اینکه امام حسین (ع) پیروز واقعه کربلا است، افزود: امام حسین (ع) با سلاح مظلومیت ریشه ظالمان را درآورد لذا دشمنان باید بدانند مظلومیت شمشیر برنده‎ای است که مغلوب ظلم نمی‎شود.

وی ادامه داد: مردم سه دسته هستند عده‎ای در جبهه حق، برخی باطل و بخشی نیز سکوت و بی‎تفاوتی اختیار می‎کنند این دسته به خیال خود فکر می‎کنند کار درستی انجام می‎دهند در حالی‌که به جبهه حق ضربه می‎زنند.

پیامد افول غیرت دینی نابودی ارزش‎ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: در کربلا جبهه حق 72 تن یار داشت و در مقابل جبهه باطل 32 هزار نفر بودند، دنیای اسلام آنروز فقط مکه نبود بلکه خاورمیانه امروز نیز بود بنابراین باید تفکر کرد باقیمانده مردم در کجا ایستادند.

غلامی تاکید کرد: جبهه بی‎تفاوتی همیشه به نفع جبهه باطل کار کرده و به جبهه حق ضربه زده است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مبنای اصلی قیام اباعبدالله(ع) بوده است، خاطرنشان کرد: رهبران الهی همواره قصد نجات جامعه را داشته است و برای اصلاح آن و دعوت به توحید ورود کردند.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: اگر غیرت دینی که همان امر به معروف و نهی از منکر است در جامعه افول کند اثرات مخرب و پیامدهای ناگواری دارد و آن وقت باید منتظر نابودی ارزش‎ها باشیم.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول