اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وا‌کنش حجت‌الاسلام شجونی به حذف «شعار مرگ بر آ‌مریکا»

کسی که ادعا می‌کند امام (ره) گفتند «مرگ بر آمریکا نگویید» دروغ می‌گوید‌

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با تاکید بر ماندگاری شعار مرگ بر آمریکا گفت: کسی که ادعا می‌کند امام (ره) گفتند مرگ بر آمریکا نگویید، دروغ می‌گوید.

کسی که ادعا می‌کند امام (ره) گفتند «مرگ بر آمریکا نگویید» دروغ می‌گوید‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عصر امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی در مهدیه این شهر که به همت حزب مؤتلفه اسلامی گیلان برگزار شد اظهار کرد: تمام فعالیت‌های عسکراولادی با اذن ولی فقیه بود.

وی به وجود انسان‌های دردمند در اسلام اشاره کرد و افزود: اصحاب امام حسین (ع) دردمند بودند.

شجونی با قدردانی از تلاش انسان‌های صادق‌، امانت‌دار و با طهارت، تصریح کرد: دین بالاتر از تمام امور است و انسان‌های مقدس برای گسترش دین در جامعه تلاش می‌کنند.

مبارز سیاسی قبل انقلاب بر تعهد مسئولان تاکید کرد و گفت: روزنامه اصلاح‌طلب و جنایتکار بهار با توهین به امیرالمؤمنین علی (ع) توقیف شد و وزیر ارشاد از این امر اظهار تاسف کرد در صورتی که مسئولان قسم خوردند مدافع نظام باشند.

وی ظلم به مردم را از آفت‌های انقلاب دانست و بیان کرد: عسکراولادی فردی منحصر به‌فرد برای انقلاب اسلامی بود.

شجونی با اشاره به زندانی شدن عسکراولادی در قبل از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: عسکراولادی به حبس ابد محکوم شده بود و همزمان با نزدیک شدن پیروزی انقلاب از زندان آزاد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران مرحوم عسکراولادی را دردمند جامعه خواند و یادآور شد: انسان‌های دردمند به کمک محرومان می‌شتابند.

وی با بیان اینکه عسکراولادی تا آخرین لحظه به یاد محرومان بود، اظهار کرد: مرحوم عسکراولادی فردی بی‌نظیر بود و از مفسران قرآن محسوب می‌شد.

شجونی مرحوم عسکراولادی را از افراد ارزنده انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: قرآن، امام حسین(ع)، امام (ره) و مقام معظم رهبری افراد دردمند جامعه را دوست دارند.

مبارز سیاسی قبل از انقلاب در ادامه به ندای یا حسین (ع) در تمام دنیا اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) سوخت و دنیا را روشن کرد و اکنون در تمام عالم عزاداری امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر ماندگاری شعار مرگ بر آمریکا، تصریح کرد: کسی که ادعا می‌کند امام (ره) گفتند مرگ بر آمریکا نگویید، دروغ می‌گوید.

شجونی به ترور مردم توسط منافقین اشاره کرد و یادآور شد: غربی‌ها ادعا دارند منافقین تروریست نیستند اما منافقین اقرار کردند 17 هزار نفر را ترور کردند.

انتهای پیام/84001/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول