اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظمی در گفت‌وگو با فارس:

جوان‌گرایی داماش نتیجه‌بخش است/جام حذفی برای ما تمام شده است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه در نیم فصل دوم لیگ برتر نگاهمان به بازیکنان جوان است، گفت: جوانگرایی نتیجه‌بخش است.

جوان‌گرایی داماش نتیجه‌بخش است/جام حذفی برای ما تمام شده است

افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره تغییر و تحولات تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر، اظهار کرد: تاکنون سه بازیکن ما به نام‌های جهانگیر عسگری، نلو داسیلوا و بوبکر کبه از داماش جدا شده‌اند.

وی با بیان اینکه احتمال جدا شدن یک بازیکن دیگر نیز از داماش وجود دارد، افزود: البته این نفرات خودشان میل به رفتن داشته‌اند و ما کسی را کنار نگذاشته‌ایم.

سرمربی داماش گفت: در نیم فصل نخست لیگ برتر و با توجه به وضعیت مالی باشگاه بازیکنان جوانی را به خدمت گرفتیم و با نفرات جوان خود توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و در میانه جدول جای بگیریم. 

وی درباره نفراتی که در نیم فصل دوم به داماش اضافه می‌شوند، اذعان کرد: ما طبق موجودیت مالی خود می‌توانیم بازیکن بگیریم و به طور حتم همانگونه که در نیم فصل نخست از جوانان استفاده کردیم در دور برگشت نیز نگاهمان به بازیکنان جوان است.

ناظمی، ما بازیکنی مانند امیرمحمد مظلوم را داریم که از ابتدا نامش در لیست ما بوده و پس از بازگشت از جام جهانی نوجوانان او را در نیم فصل دوم دراختیار داریم.

وی به بازی نکردن امیرمحمد مظلوم در نیم فصل نخست اشاره کرد و افزود: ما اگر او را نمی‌خواستیم که از ابتدا نامش را در لیست قرار نمی‌دادیم بنابراین او مورد نظر ما بوده است اما «مظلوم» در مدت اخیر همواره در اردوهای تیم ملی نوجوانان بوده و بسیار کم در تمرینات ما حضور داشته است.

سرمربی داماش اضافه کرد: علاوه بر اینکه «مظلوم» پس از بازگشت از جام جهانی دچار آسیب‌دیدگی بوده که مورد تأیید پزشک باشگاه نیز قرار گرفته است به طور حتم او با بهبود و انجام تمرینات می‌تواند مهره قابل اعتنایی باشد.

وی با قدردانی از حمایت هواداران و رسانه‌ها تصریح کرد: ما از ابتدا نیز به خاطر رضایت هواداران تلاش کردیم و هدفمان کسب رتبه تک رقمی است که امیدواریم در پایان فصل به آن دست پیدا کنیم.

ناظمی وضعیت مالی داماش و هزینه‌کردهای این تیم را قابل مقایسه با دیگر تیم‌ها ندانست و خاطرنشان کرد: با این وجود، از عملکرد شاگردان خود راضی هستم.

وی درباره باخت تیمش مقابل راه‌آهن و حذف از جام حذفی، یادآور شد: از بابت باخت به راه‌آهن ناراحت هستم اما دیگر جام حذفی برای ما تمام شده و غصه خوردن فایده‌ای ندارد بلکه باید تمام توان و تمرکز خود را روی لیگ برتر بگذاریم.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به اینکه تیم‌های بزرگی مانند سپاهان نیز از این جام حذف شده‌اند، متذکر شد: اکنون این باخت ما را هوشیارتر کرده و باید از تجربیات این بازی در لیگ برتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول