اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

بازی در جام حذفی شرایط خاصی دارد / جداشده‌ها با میل خود از داماش رفته‌اند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: ‌بازی در جام حذفی فوتبال شرایط خاص خود را دارد.

بازی در جام حذفی شرایط خاصی دارد / جداشده‌ها با میل خود از داماش رفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های داماش گیلان و راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ‌بازی جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و بازی فردا هم دیدار سختی محسوب می‌شود، چراکه راه‌آهن تیم خوبی است و از بازیکنان و مربی قابل احترامی برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در لیگ برتر به راه‌آهن باخته‌ایم با پیروزی در بازی فردا می‌خواهیم انتقام آن شکست را نیز بگیریم و امیدوارم فردا روز خوب ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه بازیکنان تیمم از شرایط ایده‌آلی برخوردارند، اذعان کرد: در طول هفته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، امیدوارم فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه کنیم و البته بتوانیم نتیجه لازم را هم بگیریم.

ناظمی در مورد بازیکنان مصدوم تیمش، گفت: در بازی فردا محمدرضا مهدوی، محمد آبشک و مسعود حسن‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جای خالی آنها را پر کنند.

وی با قدردانی از حمایت رسانه‌ها از این تیم، بیان داشت: نیم فصل دوم لیگ برتر بازی‌های سختی داریم. تجربه‌ ثابت کرده که در دور برگشت با شرایط سخت‌تری مواجه می‌شویم؛ ضمن اینکه بازیکنی مثل کبه هم از تیم ما جدا شده‌ است.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان افزود: بعد از بازی با راه‌آهن با کادر فنی خود جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و برنامه‌های نیم فصل دوم خود را هماهنگ می‌کنیم.

ناظمی در مورد دورنمای این تیم در فصل سیزدهم لیگ برتر، یادآور شد:‌ امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج لازم را کسب کنیم و به رتبه تک رقمی دست پیدا کنیم، چراکه تک رقمی شدن از اول هم هدف ما بوده است.

وی در پایان در مورد نفرات جدا شده از این تیم، خاطرنشان کرد: ما هیچ بازیکنی را کنار نگذاشته‌ایم و تنها شرایط مالی باشگاه را برای بازیکنان خود توضیح داده‌ایم و آنهایی هم که رفته‌اند با میل خود از داماش جدا شده‌اند.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول