اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهانپور ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

‌عملکرد ناظمی رضایت‌بخش است/داماش هوشیار باشد

کارشناس و پیشکسوت فوتبال گیلان گفت: نتایج داماش و حاصل تلاش سرمربی این تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر رضایت هواداران این تیم را به همراه داشته است.

‌عملکرد ناظمی رضایت‌بخش است/داماش هوشیار باشد

مجید جهانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عملکرد کادر فنی داماش در نیم فصل نخست لیگ برتر اظهار کرد: عملکرد سرمربی داماش و همکارانش در دور رفت لیگ برتر انتظارات را بر‌آورده و کارنامه آنها قابل دفاع است.

وی افزود: افشین ناظمی سرمربی داماش به همراه کادر فنی خود در این آزمون سخت به خوبی تیم را مدیریت و هدایت کرده است.

سرمربی اسبق باشگاه‌های استقلال رشت و پگاه گیلان با اشاره به مشکلات داماش در پیش از آغاز مسابقات اذعان کرد: مشکلات مالی روی مسایل مختلف تیم به ویژه روی مسائل انضباطی تاثیر می‌گذارد و کار را برای سرمربی سخت می‌کند و موجب می‌شود وظایف محوله افزایش یابد.

وی ادامه داد: کادر فنی داماش با وجود این مشکلات به خوبی از عهده آن برآمدند و نتایج خوبی را رقم زدند.

جهانپور گفت: نتایج داماش در این 15 بازی از دور رفت رضایت هواداران این تیم را جلب کرده و آنها از این امتیازات کسب شده راضی هستند.

این کارشناس فوتبال گیلان درباره نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار کرد: اکنون فاصله تیم‌ها کم شده است و تیم‌ها از یکدیگر شناخت خوبی یافته‌اند از این رو داماش در نیم فصل دوم نیز باید با تمرکز بالا و هوشیاری ظاهر شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم داماشی‌ها با مدیریت خوب کادر فنی خود بتوانند عملکرد نیم فصل نخست را تکرار کنند و با کسب امتیازات لازم در جدول رده‌بندی از جایگاه خوبی برخوردار شوند و هواداران خود را خوشحال کنند.

انتهای پیام/84001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول