اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مسئولان از محله‌ محروم کوشکک شیراز مطرح شد

غیبت 30 ساله خدمات بهداشتی در کوشکک

در بازدید مسئولان از محله‌ محروم کوشکک شیراز نماینده مردم این محله گفت: خدمات بهداشتی در این محل غیبتی 30 ساله دارد.

غیبت 30 ساله خدمات بهداشتی در کوشکک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی نوروزی بعد از ظهر امروز در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و تعدادی از مسئولان شهرداری از محله کوشکک در بیان مشکلات محل زندگی‌شان، اظهار داشت: 30 سال خدمات بهداشتی به محله ما نیامده ‌است.

وی افزود: بیمارستان از محله فاصله چند کیلومتری دارد و نزدیک‌ترین درمانگاه نزدیک به درب دوم پایگاه واقع شده‌ است که این فاصله برای ما مشکلات بسیار در پی دارد.

نوروزی بیان کرد: نماز جماعت را مجبوریم در خیابان برپا کنیم، چراکه در محله ما مسجد وجود ندارد همچنین در برگزاری جلسات عزاداری امام حسین(ع) مشکلات بسیاری داریم.

نماینده مردم کوشکک با بیان اینکه مشکل اساسی دیگر امنیت است، گفت: دوری کلانتری و نبود ماشین‌های گشت‌زنی باعث شده است که مردم در این منطقه احساس امنیت نداشته باشند.

نوروزی همچنین به مشکلات گاز، برق، نبود آب تصفیه و سیستم مخابرات اشاره کرد.

در ادامه این بازدید، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه کوشکک در سال 90 به شهر ملحق شده‌ است، تصریح کرد: این محله پیش از این زیر نظر دهیاری بوده و به این دلیل تاکنون هیچ‌گونه خدماتی از جانب شهرداری ارائه نشده‌ است.

رمضان امینی همچنین به بازدید شهردار از کوشکک در چند نوبت اشاره کرد و بیان داشت: شهردار این شهر به مسئولان تاکید کرده که در بحث زیرسازی، آسفالت و هدایت آب‌های سطحی شهرداری نهایت همکاری را داشته باشند.

به گزارش فارس، پس از حضور اعتراضی مردم کوشکک در صحن علنی شورای شهر در تیر ماه گذشته، دانشجویان و خبرگزاری فارس، پیگیر برطرف شدن مشکلات مردم این محله محروم شدند.

هفتم آبان ماه جاری، دانشجویان بسیجی در برنامه‌ای با نام «پیام فراموش‌ شده» از اعضای شورای اسلامی شهر برای بازدید از منطقه کوشکک، دعوت کردند که دو تن از این اعضا دعوت دانشجویان را پذیرفتند.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول