اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ما قبل پایانی لیگ دسته سه صورت می‌گیرد

روزنه امید ذوب و فلزات بهار در عوارضی شهرداری نقده

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار برای بقا در لیگ امروز نیاز مبرمی به برد برابر تیم شهرداری نقده دارد.

روزنه امید ذوب و فلزات بهار در عوارضی شهرداری نقده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته دهم و ماقبل پایانی مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور با حساسیت زیادی امروز برگزار خواهد شد و به صورت همزمان بازی‌های زیادی در گروه پنج‌گانه این مسابقات برگزار می‌شود.

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار یکی از 2 نماینده فوتبال استان در این رقابت‌ها فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و با وجود توانایی برای صعود به دور بعد نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کند و در حال حاضر با 9 امتیاز وضعیت خوبی در جدول ندارد.

اشتباهات مکرر داوری، عدم هماهنگی لازم به دلیل نداشتن تمرینات مناسب باعث شد تا بهاری‌ها نتوانند نتایج درخور بگیرند و در هفته‌های پایانی امید کمی برای بقا در لیگ دسته سوم دارند.

پیروزی در 2 بازی آخر و همچنین اعلام رای کمیته انضباطی در مورد بازی شهرداری بانه باعث خواهد شد تا با خوش‌شانسی تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار در لیگ دسته سوم باقی بماند.

نماینده فوتبال استان امروز باید برابر تیم نقده به میدان برود که این تیم رقابت سختی را برای بقا در لیگ دسته سوم دارد و به دنبال پیروزی در این بازی است تا بتواند به راحتی و بدون استرس بازی پایانی خود را انجام دهد.

تا پایان هفته دهم تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار با کسب 9 امتیاز در حال حاضر در جایگاه دهم جدول این گروه قرار گرفته است و در مقابل تیم شهرداری نقده با کسب 18 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال فدراسیون فوتبال مسابقه بین شهرداری نقده و تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار امروز یکشنبه 19 آبان از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی نقده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول