اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند:

جانمایی بهشت متقین بیرجند کلنگ‌زنی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند از جانمایی بهشت متقین جدید بیرجند خبرداد و گفت: این مکان با زمینی به مساحت 70 هکتار در جاده چاه‌حوض کلنگ‌زنی می‌شود.

جانمایی بهشت متقین بیرجند کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید هادی قالیبافان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: اجرا و ساخت المان زیارت عاشورا در میدان امام حسین(ع) بیرجند با حمایت قوی و تفکر اولیه بهشت متقین انجام شد.

وی انگیزه اصلی ساخت بزرگترین کتیبه نقش برجسته دنیا با موضوع زیارت عاشورا در بیرجند را نبود نماد مذهبی شاخص در بیرجند عنوان کرد و افزود: با وجود این‌که بیرجند شهری مذهبی محسوب می‌شود اما از المان مذهبی در آن خبری نبود.

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند اضافه کرد: هدف از ایجاد این المان در مسیر بهشت متقین بیرجند، تبرک بودن زیارت عاشورا و سوق دادن مردم به واقعه مهم زیارت عاشورا است.

قالیبافان از جانمایی بهشت متقین جدید بیرجند خبر داد و گفت: این مکان با زمینی به مساحت 70 هکتار و اعتبار اولیه 500 میلیون تومان در مسیر جاده چاه‌حوض کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/69017/ق10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول