اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر

همایش حماسه حسینی در اراک برگزار می‌شود

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی قوه قضائیه در استان مرکزی گفت: همایش حماسه حسینی با محوریت عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر فردا در اراک برگزار می‌شود.

همایش حماسه حسینی در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن خطیب‌آرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ارسال 400 اثر به همایش حماسه حسینی خبر داد و اظهار داشت: همایش حماسه حسینی به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و در دو بخش شعر و مقاله برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسر استان و به همت مرکز آموزش علمی کاربردی قوه قضائیه استان برگزار می‌شود که فردا در مراسم اختتامیه این همایش از پدیدآورندگان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی قوه قضائیه در استان مرکزی گفت: این همایش با محوریت عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

خطیب‌آرا ادامه داد: به سه نفر از نویسندگان برتر در هر بخش جوایز نفیسی همچون کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات اهداء خواهد شد.

به گفته وی همایش بزرگ حماسه حسینی با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی قوه قضائیه در استان مرکزی تاکید کرد: این دانشگاه به عنوان عضوی از جامعه بزرگ دانشگاهیان وظیفه خود می‌داند در راستای تبیین قیام امام حسین(ع) و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب تلاش کند.

انتهای پیام/87005/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول