اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و دانش‌آموزان

انتخابات بهداشت‌یاران در 35 آموزشگاه ابتدایی سعدآباد برگزار شد

در آیینی با حضور مسئولان، انتخابات بهداشت‌یاران در 35 آموزشگاه ابتدایی سعدآباد برگزار شد.

انتخابات بهداشت‌یاران در 35 آموزشگاه ابتدایی سعدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، رئیس آموزش و پرورش سعدآباد ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: رعایت مسایل بهداشتی در مدارس اهمیت بسیار زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

جعفر امیری‌زاده با اشاره به انتخاب بهداشت‌یاران مدارس افزود: این انتخابات با هدف پیشبرد اهداف بهداشتی در فضاهای آموزشی، کنترل سلامت و نظارت مستقیم و مستمر دانش‌آموزان بر روند رعایت بهداشت فردی و جمعی در مدارس و انتخاب هفت گروه بهداشت‌یار انجام شده است.

وی از برگزاری انتخابات در 35 آموزشگاه سعدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: انتخابات بهداشت‌یاران مدارس امروز در 35 آموزشگاه مقطع ابتدایی منطقه سعدآباد برگزار شده است.

مسئول تربیت‌بدنی و بهداشت آموزش و پرورش سعدآباد نیز گفت: بهداشت‌یاران مدارس را هفت گروه تشکیل می‌دهند که در رشد شاخص‌های بهداشتی تاثیرگذار هستند.

محمدعلی ابراهیم‌پور بیان کرد: این هفت گروه با هفت رنگ متفاوت از یکدیگر متمایز بوده و رنگ هر گروه بیانگر وظایف بهداشت‌یاران و متناسب با فعالیت‌ها و اهداف برنامه‌ریزی شده و اجرایی در سطح آموزشگاه است.

وی اظهار کرد: رنگ صورتی بیانگر بهداشت‌یار کلاس، رنگ سبز بهداشت‌یار محیط، رنگ زرد نشانگر بهداشت‌یاران مواد غذایی، رنگ سفید برای بهداشت‌یار خانواده و جامعه، رنگ آبی معرف آموزش‌یار بهداشت و رنگ نارنجی معرف روان بهداشت‌یار بوده و رنگ گل‌بهی نیز برای تمایز بهداشت‌یار تربیت بدنی از سایر گروه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: مشارکت دادن دانش‌آموزان در فعالیت‌های مدارس و واگذاری برخی از امور به آنان موجب تقویت روحیه خودباوری و افزایش اعتماد به نفس در بین آنان شده و روحیه مسئولیت‌پذیری را در این نونهالان ایجاد و تقویت می‌کند.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول