اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر خبر داد

انعقاد 20 تفاهم‌نامه همکاری در نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر از انعقاد 20 تفاهم‌نامه همکاری شهرک‌های صعتی استان بوشهر در حین برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل در مشهد خبر داد.

انعقاد 20 تفاهم‌نامه همکاری در نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی استان بوشهر، اظهار داشت: شرکت‌های صنعتی در استان بوشهر در سال‌های اخیر با مجهز شدن به دانش روز، توانایی بالایی از خود در زمینه تولیدات نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های صنعتی فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌های صنعتی شرکت‌های مستقر در استان بوشهر است.

صفوی با اشاره به حضور دو واحد صنعتی استان در نمایشگاه مشهد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از کیفیت بالایی برخوردار بود و دو شرکت بوشهری نیز در این نمایشگاه خوش درخشیدند.

صفوی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل با حضور 70 شرکت داخلی از 31 استان کشور برگزار شد، تصریح کرد: نمایشگاه صنعت نیز با حضور 46 شرکت و نمایشگاه معدن و فلزات با حضور 60 شرکت برگزار شد.

وی با اشاره به حمایت از صنایع کوچک برای شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی افزود: از ابتدای سال تاکنون واحدهای صنعتی استان با حمایت این شرکت در هشت نمایشگاه حضور یافته‌اند و هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور واحدهای فرآوری خرمای استان در نخستین نمایشگاه خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه هم‌زمان با پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، هفتمین نمایشگاه معدن و فلزات و اتوماسیون در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: دو شرکت شامل واحدهای صنعتی سود پرک و جی‌لیان‌جی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر در این نمایشگاه حضوری موفقیت‌آمیز داشتند و با معرفی محصولات خود از جمله تولید سود سوزآور و ورق‌های پلی‌کربنات و پوشش‌های ساختمانی توانمندی‌های خود را نشان دادند.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول