اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت بدنی و سلامت همدان خبر داد

اجرای طرح سباح در همدان منتظر رسیدن اعتبارات

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای اجرای طرح سباح در استان همدان منتظر ابلاغ‌های مالی هستیم.

اجرای طرح سباح در همدان منتظر رسیدن اعتبارات

عبدالله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: برای اجرای طرح سباح در استان همدان منتظر ابلاغ‌های مالی هستیم.

وی بیان داشت: باید 280 استخر دانش‌آموزی در کشور ساخته شود که از این تعداد 9 استخر مربوط به استان همدان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: از 9 استخر استان، دو استخر مختص ناحیه یک و 2 تاکنون پیشرفت 40 درصدی داشته است.

وی ابراز داشت: این در حالی است که باید این دو استخر تا سال 91 تحویل آموزش و پرورش می‌شدند.

جعفری کمبود اعتبارات را یکی از مهم‌ترین مشکلات پیش رو در مسیر احداث این استخر‌ها دانست و ابراز داشت: البته اعتبارات استانی تخصیص یافته و فقط منتظر اعتبارات ملی هستیم.

*بدهکاری 3 میلیارد ریالی به استخرهای تربیت بدنی

وی اذعان کرد: در حال حاضر به استخر‌های تربیت بدنی 3 میلیارد ریال بدهکار هستیم که به محض پرداخت بدهی می‌توان برای اجرای طرح سباح اقدام کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ابراز داشت: در صورت مشارکت اولیا، می‌توانیم این طرح را در مدارس هیئت امنایی و غیر انتفاعی اجرا کنیم.

وی گام بعدی در اجرای طرح سباح را استفاده از ظرفیت‌های دیگری مانند استخر‌های آماده دانست و ابراز داشت: البته با توجه به شرایط سردسیری همدان باید اجرایی شدن این مهم یا عدم اجرای آن را بررسی کرد.

جعفری در پایان سخنانش گفت: با توجه به همه این مشکلات احداث استخر‌ها یکی از جنبه‌های مثبت طرح‌های آموزش و پرورش است که در صورت آماده شدن می‌تواند برنامه‌های خوبی را به اجرا بگذارد.

انتهای پیام/89007/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول