اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ 3 رخ می‌دهد

فاصله یک امتیازی شهرداری همدان تا صعود به مرحله بعد لیگ 3

تیم فوتبال شهرداری همدان تنها یک امتیاز برای صعود به مرحله بعد لیگ دسته سوم نیاز دارد و امروز باید برابر پیروزی کامیاران به میدان برود.

فاصله یک امتیازی شهرداری همدان تا صعود به مرحله بعد لیگ 3

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور هفته‌های پایانی مرحله اول خود را سپری می‌کند و طی آن تیم فوتبال شهرداری همدان تنها یک امتیاز برای صعود به مرحله بعد این بازی‌ها نیاز دارد.

تیم فوتبال شهرداری همدان امسال شرایط خوبی در این مسابقات لیگ سه داشت و بعد از روند بدی که در ابتدای فصل داشت با کسب پیروزی‌های متوالی سبب شد تا خیلی زود این تیم به عنوان یکی از مدعیان این گروه مطرح شود.

تیم فوتبال شهرداری همدان که در گروه دوم این مسابقات با 11 تیم دیگر این گروه ذوب و فلزات بهار، شهرداری نقده، شهرداری بانه، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌ احمر ایلام و آذرکوثر تبریز جدال سختی را داشته که تا حد زیادی موفق شد راه را برای صعود به مرحله بعد هموار کند.

شاگردان هادی گل‌محمدی فصل پراسترس و فشاری را پشت سر گذاشتند و این بازی به عنوان آخرین بازی مرحله نخست برای آنها محسوب می‌شود که کسب پیروزی حکم صعود آنان را به مرحله بعد صادر خواهد کرد.

پیروزی کامیاران هم برای بقا نیاز مبرم به امتیاز دارد و بازی سختی را در همدان و برابر تیم شهرداری خواهد داشت.

در هر صورت، مسابقه امروز برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

تیم فوتبال شهرداری که از امکانات بسیار مناسبی و در حد یک تیم لیگ برتری از نظر زمین چمن اختصاصی، خوابگاه، سالن بدنسازی، مجموعه آبی(استخر، سونا و جکوزی) برخوردار است، سرمایه‌گذاری خوبی در رشته فوتبال کرده که امید زیادی برای صعود از این مرحله و درخشش در لیگ دسته سوم کشور دارند.

تیم شهرداری که یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های همدان در عرصه تیم‌داری در رشته فوتبال به حساب می‌آید، بعد از اقدام شورای شهر سوم برای انحلال تیم فوتبال دسته دومی شهرداری، به همت حسن محمدی مدیرعامل اسبق این باشگاه در سال گذشته دوباره در این رشته و به صورت حرفه‌ای شروع به فعالیت کرده است.

سال گذشته این تیم با قهرمانی در لیگ برتر استان مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور را گرفت و به عنوان یکی از دو نماینده استان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و در این هفته در یک قدمی صعود به مرحله قرار دارد.

به دلیل انصراف تیم دام و طیور روانسر شهرداری به سه امتیاز بادآورده دست یافته و بازی هفته یازدهم این تیم برگزار نخواهد شد.

کسب تساوی در بازی امروز می‌تواند باعث شود تا شاگردان هادی‌ گل‌محمدی به دور بعد لیگ دسته 3 صعود کنند.

تا پایان هفته نهم تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب 20 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت و تیم پیروزی کامیاران با 14 امتیاز در مکان پنجم این جدال جاخوش کرده است.

بنابر اعلام سازمان لیگ مسابقه بین شهرداری همدان و پیروزی کامیاران امروز یکشنبه از ساعت 14:45 در ورزشگاه ملت (سعیدیه) همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول