اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم:

دست صهیونیست‌ها در ترورهای اخیر مرزی آشکار است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: چنانچه اتفاقات اخیر تروریستی در مرزها ریشه‌یابی شود، دست صهیونیست‌ها در آن ترورها دیده و آشکار می‌شود.

دست صهیونیست‌ها در ترورهای اخیر مرزی آشکار است

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون ترورهای اخیر انجام ‌شده در اطراف مرزهای کشور و به شهادت رسیدن عده‌ای از هم‌وطنان ما و مقارن بودن چنین تحرکاتی تروریستی با ایام مذاکرات ایران با گروه 1+5، اظهار کرد: ضمن عرض تسلیت به همه خانواده‌های افرادی که در راه اسلام توسط عاملان تروریستی اخیر به شهادت رسیده‌اند، بر این عقیده هستم که چنانچه اتفاقات اخیر ریشه‌یابی شود، دست صهیونیست‌ها در آن ترورها دیده و آشکار می‌شود.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها روی موضوع هسته‌ای و پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و باز شدن باب گفت‌وگوهایش با جهان عصبانی هستند و سعی دارند با یک بسیج نیرویی علیه اسلام و نظام ایران اقدام کنند.

نماینده فلاورجان در مجلس نهم گفت: هدف و تحلیل دیگر از اقدامات تروریستی اخیر در کنار مرزها این است، جهت تشدید اختلافات بین شیعه و سنی در ایام عزاداری امام حسین (ع) است، به همین دلیل چنین ترورهایی در استان‌های مرزی کشوری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: چنین علت اقدامات تروریستی علیه ایران تضعیف جایگاه و اعتبار تنها نظام اسلامی در جهان است که بیش از 35 سال در برابر استکبار جهانی ایستاده است و با آنها مبارزه می‌کند.

موسوی لارگانی افزود: صهیونیست و تروریست ها قصد دارند با ایجاد ناامنی در سر راه پیشرفت نظام اسلامی مانع‌تراشی کنند،قطعاً با این‌گونه ترورها نه تنها کوچک‌ترین سستی در وجود ملت ایران ایجاد نمی‌شود بلکه استوار تر از قبل در مقابل دشمنان داخلی و خارجی و ایادی وهاب و صهیونیست می‌ایستند.

وی عنوان کرد: اشراری که  در زابل و استان‌های مرزی بخواهند با اقدامات تروریستی علیه انقلاب اسلامی خود نمایی کنند، قطعاً سرنوشتی جز شکست نخواهند داشت و همان طور که سربازان گمنام امام زمان (عج) با امثال افرادی چون ریگی برخورد کردند،با آنها برخورد می‌کنند و نابودشان خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم ابراز کرد: عاملان و حامیان تروریست بدانند که ملت ایران از خاندانی است که اگر به دست دشمنان خدا کشته شوند بر این عقیده و منش هستند که استحکام انقلاب و عقیده و حکومتشان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/63001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول