اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

ماموریت اصلی اسکیت قم فعالیت در بخش همگانی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ماموریت اصلی هیئت اسکیت قم فعالیت در بخش همگانی این رشته ورزشی است.

ماموریت اصلی اسکیت قم فعالیت در بخش همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان بینی علاوه بر اینکه مسئولیت مدیر کلی ورزش و جوانان استان قم را بر عهده دارد به عنوان رئیس مجمع نیز در انتخابات هیئت اسکیت استان قم حضور یافت و بر نحوه رای گیری و همچنین برگزاری انتخابات رئیس جدید هیئت اسکیت قم نظارت می‌کرد.

البته مسئولیت ریاست مجامع انتخاباتی هر یک از هیئت‌های ورزشی بر عهده روسای فدراسیون‌های ورزشی است و مدیرکل ورزش و جوانان هر استان مسئولیت نایب رئیسی مجمع را بر عهده دارد اما چنانچه رئیس فدراسیون در هر مجمعی حضور نیابد و به غیر از وی نایب رئیس یا دبیر فدراسیون حاضر باشند، مسئولیت ریاست مجمع بر عهده مدیرکل ورزش و جوانان خواهد بود.

به همین دلیل و به سبب اینکه فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت در مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم حاضر نبود، عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مجمع کار ریاست و نظارت بر نحوه برگزاری انتخابات را عهده دار بود.

جهان بینی کمی دیر به جمع اعضای حاضر در مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم پیوست اما انتخابات با نظارت وی برگزار شد و در پایان این مجمع در سخنانی بر لزوم توجه به اهداف مورد نظر فدراسیون اسکیت و اداره کل ورزش و جوانان توسط هیئت جدید تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: با توجه به بافت فرهنگی و همچنین موقعیت مهم استان قم از هیئت جدید اسکیت می‌خواهم که حتما در تعامل با معاونت توسعه امور ورزش ما از فضاهای مناسب و مفید برای انجام برنامه‌ها و تمرینات این رشته بهره ببرد.

وی تاکید کرد: مردم قم به خصوص نوجوانان و جوانان به رشته اسکیت علاقه زیادی دارند و شما اگر در روزهای تعطیل سری به فضاهای سبز، پارک‌ها و بوستان‌ها بزنید می‌بینید که عده زیادی از نوجوانان و جوانان با وسایل اسکیت سرگرم تفریح هستند.

جهان بینی ماموریت اصلی هیئت اسکیت قم را تلاش برای توسعه بخش قهرمانی این هیئت عنوان کرد و بیان داشت: در واقع هدف اصلی این رشته تلاش برای توسعه و تحول ورزش همگانی است و بعد از آن با توجه به ظرفیت‌ها و امکاناتی که وجود دارد باید به بخش قهرمانی توجه شود.

وی عنوان داشت: مردم نیازمند فضا و امکاناتی هستند که ورزش کنند و قطعا با اجرای برنامه‌های مطلوب توسط هیئت اسکیت قم می‌توان این امکان را به وجود آورد، ضمن اینکه هیئت جدید باید از تمام ظرفیت‌ها و منابع موجود برای توسعه اسکیت قم در تمام بخش‌ها بهره ببرد و ما نیز با تمام توان از برنامه‌ها و طرح‌های هیئت برای تحقق این مهم حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول