اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اظهارات فابیوس برخلاف منافع ملی فرانسه است

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به کارشکنی وزیر امور خارجه فرانسه در مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت: اظهارات فابیوس برخلاف منافع ملی فرانسه است.

اظهارات فابیوس برخلاف منافع ملی فرانسه است

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 با صداقت مذاکره‌کنندگان جمهوری اسلامی همراه است و این نشان می‌دهد ایران دارای مواضع شفافی در مسئله هسته‌ای است.

وی تاکید کرد: برای هیچ‌کس در افکار عمومی جهان تردیدی باقی نیست که تیم مذاکرات هسته‌ای ایران با تمام توان خود به‌ دنبال توافق است.

وی با اشاره به سخنان ناامیدکننده اوباما که از جنگ سخن می‌گوید، گفت: رفتار آمریکا نشان از صداقت ندارد و اجازه خود را به‌دست اسرائیل سپرده است.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی، تیم مذاکره‌کننده ایرانی از حمایت قاطع ملت ایران برخوردار است و ظریف فرد توانمندی است.

حسینی با تاکید بر اینکه ظریف از منافع ملت ایران دفاع خواهد کرد، بیان داشت: آمریکا در چند دهه گذشته ظلم زیادی به مردم ایران کرده و جمهوری اسلامی هراسی از آمریکا ندارد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اقتدار ایران در دفاع از حقوق خود، به شیطنت اسرائیل برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه به نتیجه مذاکرات خوش‌بین نیستیم، گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری اگر این مذاکرات به نتیجه نیز نرسد، ضرری نمی‌کنیم.

حسینی به کارشکنی وزیر امور خارجه فرانسه در ژنو 5 اشاره کرد و افزود: فابیوس از منافع کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی حرف زده که این اظهارات برخلاف منافع ملی و هویت فرانسه است.

انتهای پیام/2700/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول