اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با رئیس بنیاد هابیلیان مطرح شد

4 شکست بزرگ آمریکا از ایران در 10 سال اخیر/ آمریکائی‌ها صداقت ندارند

رئیس بنیاد هابیلیان با تشریح 4 شکست بزرگ آمریکا از ایران طی 10 سال اخیر گفت: یقین داریم امریکا با موضع صداقت در مذاکرات حضور نیافته است.

4 شکست بزرگ آمریکا از ایران در 10 سال اخیر/ آمریکائی‌ها صداقت ندارند

سید محمد جواد هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه ایران در 3 دهه اخیر به سبب روحیه استکبارستیزی بطور مستقیم و غیرمستقیم بر استکبار پیروز شده است، گفت: دلیلی برای کنار زدن سیاست ضداستکباری نداریم.

وی افزود: مردم ما تا زمانی که دولت‌مردان در چارچوب نظام حرکت کنند به پیروی از رهبر معظم انقلاب آنها را حمایت خواهند کرد و در ایران قشر عمده مردم، مراکز مختلف تصمیم‌گیری و گروه‌ها و سازمان‌های مختلف سیاسی در مسئله دشمنی با آمریکا و اینکه انقلاب ما اساساً ضداستکبار بوده است مواضع یکسان دارند.

رئیس بنیاد هابیلیان با اشاره به اینکه در دنیا کسی تعارف ندارد، گفت: ما به لبخند و اخم کسی امتیاز نخواهیم داد و مهم این است که ما دست برتری در مذاکرات داریم و یقین داریم امریکا با موضع صداقت در مذاکرات حضور نیافته است؛ بیلبوردهای صداقت آمریکایی هم نشان‌دهنده این مصداق بود.

وی افزود: جمع‌شدن این تابلوها در تهران حرکت خوبی نبود ولی احیاء این جنبش توسط مردم هوشمند مشهد حرکتی آگاهانه قلمداد می‌شود

وی تصریح کرد: طی 10 سال اخیر حضور امریکا در منطقه خاورمیانه، چهار پیروزی بزرگ به دست آوردیم که مستقیم یا غیرمستقیم عامل آن بوده‌ایم. پیروزی اول پیروزی سیدحسن نصرالله در جنگ 33 روزه، پیروزی دوم در جنگ 22 روزه در غزه و پیروزی سوم در عراق اتفاق افتاده است که تلاش بسیار سنگینی را امریکا و دولت‌های دست‌ نشانده‌اش در منطقه انجام دادند که دولت آقای نوری مالکی برکنار شود و گزینه خود را بر مسند نخست وزیری بنشانند؛ شاهد آن بودیم که سه ماه در عراق وضعیت دولت بلاتکلیف بود و سرانجام امریکا مجبور به پذیرش آقای نوری مالکی برای نخست وزیری شد. 

وی در ادامه افزود: پیروزی چهارم نیز در سوریه و لبنان اتفاق افتاد و اسرائیل در دو سال اخیر مرتب رجزخوانی درباره حمله به ایران می‌نمود و مردم جهان دیدند یکهفته جنگ بین غزه و اسرائیل، وجود موشک‌هایی در دل خاک فلسطین اشغالی لرزه به تن صهیونیست‌ها انداخت و نیز وجود پهپاد طرح ایران دست برتر ایران را علیه اسرائیل نشان داد.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها تمایل به ورود به کشور سوریه را نداشتند و اسرائیل می‌بیند که نمی‌تواند یک‌تنه وارد جنگ علیه سوریه شود به آمریکا پیشنهاد جنگ می‌دهد و مردم ایران و جهان دیدند آمریکا نمی‌تواند در جبهه مقاومت نفوذ کوچکی داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول