اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برتری کرمان و ساری در فوتبال ساحلی بانوان

تیم‌های فوتبال ساحلی مس رفسنجان کرمان و خزرپوشان مازندران مقابل حریفان پیروز شدند.

برتری کرمان و ساری در فوتبال ساحلی بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در روز دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان باشگاه‌های کشور در ساری امشب تیم‌های مس رفسنجان کرمان و خزرپوشان مازندران مقابل حریفان پیروز شدند.

این مسابقات که به صورت متمرکز و به میزبانی ساحل فرح‌آباد ساری برگزار می‌شود، چهار تیم کوثر چهارمحال بختیاری، تیران اصفهان، مس رفسنجان کرمان و خزرپوشان ساری به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند.

در روز دوم این رقابت‌ها امشب ابتدا تیم مس رفسنجان کرمان در یک بازی پرگل 11 بر دو از سد کوثر چهارمحال بختیاری گذشت و در بازی دوم تیم میزبان خزرپوشان مازندران میزبان این رقابت‌ها موفق شد سه بر یک تیران اصفهان را از پیش رو بردارد.

فردا شنبه 18 آبان در روز پایانی و سوم این پیکارها ابتدا از ساعت 9 صبح تیم مس رفسنجان کرمان با تیران اصفهان بازی می‌کند و سپس از ساعت 10 صبح تیم خزرپوشان مازندران به مصاف کوثر چهارمحال بختیاری می‌رود.

 پس از انجام چهار بازی تیم مس رفسنجان کرمان با دو پیروزی با شش امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم‌های خزرپوشان مازندران و کوثر چهارمحال بختیاری هر کدام با یک پیروزی و یک شکست با سه امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و تیران اصفهان با دو شکست هنوز امتیازی کسب نکرده است.

به گزارش فارس، دو تیم اول و دوم راهی این مسابقات مرحله نهایی شده تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

انتهای پیام/86005/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول