اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده ریاضی دانشگاه باهنر کرمان عنوان کرد

تحصیل 88 دانشجوی دکترا در دانشکده ریاضی دانشگاه باهنر کرمان

رئیس دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در حال حاضر 88 دانشجوی دکترا در دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهید باهنر کرمان مشغول تحصیل هستند.

تحصیل 88 دانشجوی دکترا در دانشکده ریاضی دانشگاه باهنر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا فدایی پیش از ظهر امروز در همایش روز آمار و برنامه‌ریزی اظهار داشت: دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه باهنر کرمان از سال 74 با سه بخش آمار، علوم کامپیوتر و ریاضی شکل گرفت.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 300 دانشجوی دانشکده ریاضی دانشگاه شهید باهنر افزود: در سال جاری بخش ریاضی به دو بخش ریاضی کاربردی و آموزش ریاض تفکیک شد و در حال حاضر با پنج بخش پذیرای دانشجویان هستیم.

فدایی با اشاره به اینکه مجوز راه‌اندازی مقطع دکترا در رشته آمار دانشکده ریاضی دانشگاه باهنر کرمان اخذ شده است، تصریح کرد: در مدت زمان فعالیت دانشکده ریاضی تاکنون 110 دانشجو در مقطع دکترای ریاضی فارغ‌التحصیل شده و در حال حاضر 88 دانشجوی مقطع دکترا در حال تحصیل هستند.

فدایی گفت: جایگاه آمار در دنیای برنامه‌ریزی و کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ضعف برنامه‌ریزی ما در نبود آمار معنی‌دار است و یکی از مشکلاتی که در آینده گریبانگیر جامعه می‌شود و در 30 سال گذشته نمود داشته، آمار جمعیتی است.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول